Eurecaღmed spireღ Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Har vært gravid før, men 6 år siden, når kjenner man at livmoren strekker seg?
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hei! Jeg går i min 8.uke og har kjent strekking i flere uker allerede. Ikke intenst, men stikninger nå og da. Har et barn fra før jeg også:-) Mye mer strekninger forrige gang på denne tiden.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 jeg har barn fra før, men 6 år siden, men jeg mener å huske at det begynte ganske tidlig. Er 6 uker på vei nå og kjenner ikke det. kjenner på masse annet da så alt er nok i orden!
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Kanskje vi kjenner mindre, siden livmoren har strukket seg før? Det er min hypotese:-) Symptomene ellers er at jeg er konstant sulten, men orker ikke mat (kvalme) og trøtthet. Ikke ømme pupper i det hele tatt, hadde det forrige gang, hmm...rart. Ja vi får bare nyte å unnslippe de ubehagelighetene vi kan;-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg kjenner ganske mye stikking allerede. Er i 5 uke. Dette er mitt 2 svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå