Gå til innhold

se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/ eller kan noe om kunstige tenner, sånne som vi kan sette på de gamle tennene? er det ikke porselenstenner det heter??

Jeg har bestemt meg for å gjøre dette med mine fremste tenner i overkjeven, jeg har ikke vært til noen tannlege ennå å snakket om dette MEN det jeg lurer på er om han kan nekte meg sånne tenner av en eller annen grunn? kan det være ting som gjør at man ikke kan få satt på sånne? Jeg har friske normale tenner, har hatt regulering før pga stor skjevhet, men det er nå bare en liten skjevhet igjen som jeg vil rette opp, (ble ikke 100% fornøyd da jeg tok av reguleringen, tror den kom av litt for tidlig) Jeg har ellers hatt svært lite hull i tennene til tross for at jeg alltid har presset i meg mengder av snop, så har vel sterke solide tenner:), har heller ikke hatt noen form for problemer med tannkjøtte osv. så er vel ikke noen grunn til at jeg ikke kan slike tenner sålenge jeg dekker utgiftene selv? er liksom så redd for å høre et nei, og at det finnes ingen muligheter for meg og de skjeve fortennene mine,hehe:P

Please svar meg du som vet dette:)

og hvem skal jeg egentlig kontakte? det finnes jo så mange tannleger rundt omkring, kan alle gjøre denne jobben for meg eller må jeg til en slags spesialist på området? bør jeg ringe rundt først og forhøre meg om pris? det varierer vel kanskje ikke så veldig mye, er vel ca 5 000 pr tann uansett? tenkte jeg skulle dra til en tannlege som kunne se på meg nå og så kan jeg ta dette "inngrepet" til våren, da har jeg kanskje spart meg opp litt mer penger.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...