Agehya Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 November her. Blir vel litt sånn på kanten det, men her kommer jo ikke vinteren før i mars. Vestlandet på sitt beste.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Oktober å d kaller jeg høst. tidlig vinter
Lene~mor til tre Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Har 2 høstbarn og er selv høstbarn, gubben er også høstbarn hehe.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Er det ikke september, oktober og november som er høst måneder da??? Jeg har to høstbarn:)
Ranveig R Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Har to haustbarn vi. Eitt i september og eitt i november. Mannen er og haust"barn", mens eg er fødd om våren. Viss vi skal ha fleire barn skal vi prøve å time det til eit vårbarn, hadde vore kjekt å sleppe å pakke inn den nyfødde så til dei grader som ein må i vinterhalvåret... )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 jeg vil vel egentlig si jeg har 1 sommerbarn og 1 vinterbarn, men i følge dere har jeg vel 1 sommerbarn og 1 høstbarn. August og november.
Lene~mor til tre Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 For meg er August høstmåndte, ikke anntydning til sommer her iværtfall. I helga var vi ute å gikk tur og da hadde bladene begynt å skifte farge de fleste steder og det blåste slik at bladene falt av trærne. Vi sier jo at barna begynner på skolen om høsten og da er det jo august Både jeg og sønnen min har bursdag i August som for oss er høsten, og har aldrig hørt andre sagt noe annet enn at vi er høstbarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå