Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ææsj, litt for gjennomsiktig for min del.

Skrevet

Så litt tomt ut. Ville gjerne hatt et hus med mer innhold!

Skrevet

Jeg ville tatt litt av soverommet nede og tatt inn i kjøkkenet, er stor tilhenger av romslige kjøkken med øy hvor folk kan sitte og prate med en mens en lager mat!

 

Soverommet nede ville da vært kontor/gjesterom om det var mitt hus, så kunne tredje etg vært privat.

 

Ellers er er det jo litt kjedelig å bygge et hus som er likt av utseende som 85% av nybygde hus siden 90-tallet, men utenom det et pent hus=)

Skrevet

Jeg syns det er greit å ikke ha foreldresoverom i samme etasje som barna når de blir større. Da tenker jeg loftstuen blir deres.

 

Sikkert kjedelig ja, men jeg kan ikke fordra moderne hus:) Drømmehuset mitt er det som er avbildet på Villa Champagne flasken, men det er vel urelalistisk:)

Skrevet

Jeg likte huset veldig godt:) Men du, hva koster det tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...