Gå til innhold

Renner bort her!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

svetter og er helt kokt i kroppen, blir svimmel, bena og hendene er hovene som fy!

Lommert har det vært i hele dag! nei dette er ikke noe fin kveld og være gravid på:-s fysj! og litt smerter her og der, og mensmurringer nederst i magen og litt kynnere og sånt for og toppe det hele liksom! termin om 9dager, baby nå kan du KOMME!!:)

Lette litt på trykket her jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too!

Men sliter aller mest om nettene. Har nesten kastet ut mannen av senga, for jeg får helt noia bare han ligger nesten inntil meg. Tror han gleder seg til babyen er kommet, for da kan han holde rundt meg på natta igjen:)

Skrevet

Jeg også....Er virkelig ille. Ikke uvanlig at svetten bare renner og renner.... Blir gjennomsvett særlig om natten og må skifte både pute og pysj flere ganger. Noen ganger er jeg så svett i håret at jeg rett og slett må ta hårtørreren før jeg orker å legge meg igjen. Denne svettingen er virkelig ubehagelig og det begynner faktisk å ta på litt dette her. Hvis jeg lufter for mye blir jeg bare kald og våt, så hjelper liksom ikke det heller. I tillegg våkner jeg mye av at jeg må tisse, så dette er absolutt ikke noe god tid for meg hvor jeg får ladet batteriene og sovet godt, heller tvert om.

Er rimelig svett i perioder på dagen også, men aller værst om natten.

Uff, håper virkelig det går over når han kommer ut. Er i beg av uke 35 nå, håper nesten han kommer snart jeg......Snuppa vår kom i uke 38, men det trenger jo ikke bli likt....

Skrevet

Henger meg på her.. Har det verst om kvelden. Svetter og svetter. Om nettene har vi vinduet oppe, og vifte på nattbordet mitt. Men da er det urolige og varme bein som plager meg i tillegg til tissingen. Så gleder meg virkelig til å få ut vesla sånn at kroppen kan bli "normal" igjen. Er 36+2 i dag.

Skrevet

Renner bort jeg også... Er 35+1 i dag. Våkner helt svett på natten og blir kokvarm bare jeg beveger meg litt på dagen også....eller spiser noe som er litt varmt. Puh... Gleder meg til å få kroppen min tilbake.

Godt å høre at vi er flere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...