*Mammalykke* Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 hei! Jeg er 32 uker på vei og lurer på om magen min skal fortsette å vokse i dette tempoet helt til småen kommer? Det vil vel nærmest være umulig med den farten magen min har skjøte ut med siden jeg var 5 måneder på vei! Hvordan var det for dere? Vokser magen like mye og raskt helt til man er i mål? Takk for svar!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Etter at magen min sank i uke 36 har den ikke vokst mere. Var skikkelig deilig når det skjedde, plutselig fikk jeg puste igjen og energien kom tilbake :-) Uke 35 var den på sitt største, da var det vanskelig å bevege seg. Men dette er veldig individuelt!
Marsmammaen:) Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Er i uke 39 (termin 15 sep) og her har ikke magen verken sunket eller vokst noe mer den siste uken. Er fremdeles bare 103 cm rundt på det største. Nå gleder jeg meg bare til magen synker så jeg får ribbeina "for meg selv" igjen. Der er kontinuerlig en eller annen kroppsdel å turner der...
koala Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg var også "høyest" i 35. uke, så sank den og nå står den rett ut i lufta (man like stor ) Er 40+2 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå