Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jeg har så mye sorte prikker og grove porer i ansiktet, særlig nesa, har prøvd litt forskjellig men ikke noe som egentlig har funket så bra...Mulig at jeg ikke har vært konsekvent nok. Har dere noen tips? kommer aldri til å få porselenshud, men kanskje et skritt nærmere:)
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Gå til en hudpleier! De kan gjøre underverker med huden din!
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 Har vært det for en stund siden, men det ble fort like ille igjen..må man gå med jevne mellomrom ?- det blir jo svindyrt! Er det ingen som vet om noen produkter som hjelper i mellomtiden isåfall? Hos hudpleier fikk jeg et renseprodukt som skulle hjelpe, men det gjør det ikke...Sukk!
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Det finnes mange forskjellige hudpleieprodukter og -produsenter, du kan jo prøve et annet merke. Jeg har en svigerinne som er hudpleier, og hun sier at ikke alle hudpleiere er like flinke (som i alle andre yrker), og alle produktene er heller ikke like gode, men det er jo individuelt hva som virker på oss.
OnlyMe Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Garnier pure=) Den "tre i en" flasken gjorde faktisk underverker her i huset. Utrolig nok egentlig, med tanke på at den koster 69kr på matbutikken;-)
Mrs. Bouquet Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Det som hjelper for meg er å bruke en eller annen variant for scrub i ansiktet hver kveld. Har ikke gjort det fast på en stund og jeg ser nå at problemet er tilbake.
Snakkelittmeddeg Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Jeg tok krystallsliping her i vår og alle forsvant, hun mente jeg mått ha ti behandlinger, 1 pr uke for at det skulle bli helt bra. Men det er førstr nå de har begynt å komme tilbake. Så jeg tenker å ta 2 ganger i året Man skal holde seg unna sol i ansiktet i ca 5 uker etter behandlingen. Men med den sommeren som var så var jo ikke det noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå