Gå til innhold

Sorte prikker/hudormer - Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mye sorte prikker og grove porer i ansiktet, særlig nesa, har prøvd litt forskjellig men ikke noe som egentlig har funket så bra...Mulig at jeg ikke har vært konsekvent nok. Har dere noen tips? kommer aldri til å få porselenshud, men kanskje et skritt nærmere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en hudpleier! De kan gjøre underverker med huden din!

Skrevet

Har vært det for en stund siden, men det ble fort like ille igjen..må man gå med jevne mellomrom ?- det blir jo svindyrt! Er det ingen som vet om noen produkter som hjelper i mellomtiden isåfall? Hos hudpleier fikk jeg et renseprodukt som skulle hjelpe, men det gjør det ikke...Sukk!

Skrevet

Det finnes mange forskjellige hudpleieprodukter og -produsenter, du kan jo prøve et annet merke. Jeg har en svigerinne som er hudpleier, og hun sier at ikke alle hudpleiere er like flinke (som i alle andre yrker), og alle produktene er heller ikke like gode, men det er jo individuelt hva som virker på oss.

Skrevet

Garnier pure=) Den "tre i en" flasken gjorde faktisk underverker her i huset. Utrolig nok egentlig, med tanke på at den koster 69kr på matbutikken;-)

Skrevet

Det som hjelper for meg er å bruke en eller annen variant for scrub i ansiktet hver kveld. Har ikke gjort det fast på en stund og jeg ser nå at problemet er tilbake.

Skrevet

Jeg tok krystallsliping her i vår og alle forsvant, hun mente jeg mått ha ti behandlinger, 1 pr uke for at det skulle bli helt bra. Men det er førstr nå de har begynt å komme tilbake. Så jeg tenker å ta 2 ganger i året :P Man skal holde seg unna sol i ansiktet i ca 5 uker etter behandlingen. Men med den sommeren som var så var jo ikke det noe problem :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...