1jente+1spire Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 fornøyd? hvor lang tid tok det fra de begynte til de var ferdig?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 KJEMPE fornøyd! Huset er veldig varmt og godt, sparer mye penger på varmepumpa! Tok litt over 8 uker fra de begynte og til vi flytta inn.. Men det var også pga ferie, det var på sommer'n.. Men tror det er 8 uker de sier det skal ta..
1jente+1spire Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 jøss...:-) kan jeg spørre hvor mye hus prosjektet dere kostet total med alt? hvilket hus har dere?
Gurine Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg lurer også på en ting om alvsbyhus.. Hvor mye kom det på alt i alt liksom? Altså, ikke med tomtepris, for det vil jo variere, men med grunnmur, graving, vann og kloakk.. osv. De har jo veldig rimelige hus, men det koster vel en god del utenom.. eller? Lyst på nytt hus, men det er vel bare å drømme videre
1jente+1spire Skrevet 1. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2009 jøss....:-) kan jeg spørre hvor mye hus prosjektet deres kostet totalt men alt sammen? og hva hus har dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Totalt kom det på 1.300.000.. Men det er uten ark på tak.. Det er vanlige standard dører på kjøkken, og pipa tok vi selv.. Pluss at prisene har sikkert gått opp siden vi bygde for 3 år siden.. Vi har snøhvit, veldig fornøyd =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Som jeg skrev over, så kom det på 1.3 for oss =) Se svaret over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå