JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Har to venninnder som hadde hormon spiral og når de tok den ut å ble gravid, spotan aboterte begge to.. Har dette noe med spiral å gjøre?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Vet ikke om det har noe med spiralen å gjøre, men jeg mistet også.. Ble gravid med en gang og mistet..
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 ok. hmm.. har time i måren kl 10.00 for å sette inn. Men jeg ønsker ikke å sette inn om jeg har større sjangs for å miste..
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg har aldri hørt at det er noe større sjans for å miste! Jeg ble gravid og mistet ikke, han lever i beste velgående:) En annen ting er jo at jeg har hatt minimens to ganger av en dag siden jeg satt den inn for 6 mnd siden. Ikke noen dum bivirkning! Du kan jo spørre legen din ift til spontanabortrisiko før du setter den inn?
*Lissi* Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Satt inn min for to mnd. siden og er kjempe fornøyd! Hatt noen små blødninger, men det er vanlig i begynnelsen. Har knapt hatt mens:-) Ikke hørt noe om man har større sjans for å miste da. Hør med legen din.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2009 ok, så bra! ja tenkte jeg skulle spør han i måren, siden jeg skal sette den inn i måren.. Er det vondt? gruuer meg noe FORFERDELIGT!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Jeg fikk satt den inn 12 uker etter fødselen, og kjente nesten ikke at hun satt den inn. Dette er nå nesten 3 år siden, og jeg har ikke hatt mens i det hele tatt... kanskje 2 til 3 ganger med et par dråper. Fantastisk! Så jeg er utelukkende positiv:-)
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2009 Oki godt at det er masse positivt. Fikk vite at man skal sette den inn når man er 4 dags me mensen eller 7 dags.. Men jeg tror jeg mistet min mens i dag. Å det ska være vondere å ta den når man ikke har mensen...
Sassy. Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Har ingen erfaring med å bli gravid å sånn etter hormonspiral. Men min erfaring var at d ikke var vondt å sette den inn, hadde noe mensenmurringer etterpå, men paracet virket bra (den første dagen). Men fikk desverre betennelse i livmoren av den og tok den ut etter 8 måneder. Og var ganske hormonell og gretten....
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2009 oki.. Hvordan var det å ta den ut da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå