Gå til innhold

Noen som har Negativ eller postitv erfaring med Hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to venninnder som hadde hormon spiral og når de tok den ut å ble gravid, spotan aboterte begge to.. Har dette noe med spiral å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det har noe med spiralen å gjøre, men jeg mistet også.. Ble gravid med en gang og mistet..

Skrevet

ok. hmm.. har time i måren kl 10.00 for å sette inn. Men jeg ønsker ikke å sette inn om jeg har større sjangs for å miste.. :(

Skrevet

Jeg har aldri hørt at det er noe større sjans for å miste! Jeg ble gravid og mistet ikke, han lever i beste velgående:)

En annen ting er jo at jeg har hatt minimens to ganger av en dag siden jeg satt den inn for 6 mnd siden. Ikke noen dum bivirkning!

Du kan jo spørre legen din ift til spontanabortrisiko før du setter den inn?

Skrevet

Satt inn min for to mnd. siden og er kjempe fornøyd! Hatt noen små blødninger, men det er vanlig i begynnelsen. Har knapt hatt mens:-)

Ikke hørt noe om man har større sjans for å miste da. Hør med legen din.

Skrevet

ok, så bra! :D ja tenkte jeg skulle spør han i måren, siden jeg skal sette den inn i måren.. Er det vondt? gruuer meg noe FORFERDELIGT!

Skrevet

Jeg fikk satt den inn 12 uker etter fødselen, og kjente nesten ikke at hun satt den inn. Dette er nå nesten 3 år siden, og jeg har ikke hatt mens i det hele tatt... kanskje 2 til 3 ganger med et par dråper. Fantastisk! Så jeg er utelukkende positiv:-)

Skrevet

Oki :D godt at det er masse positivt. Fikk vite at man skal sette den inn når man er 4 dags me mensen eller 7 dags.. Men jeg tror jeg mistet min mens i dag. Å det ska være vondere å ta den når man ikke har mensen... :(

Skrevet

Har ingen erfaring med å bli gravid å sånn etter hormonspiral. Men min erfaring var at d ikke var vondt å sette den inn, hadde noe mensenmurringer etterpå, men paracet virket bra (den første dagen). Men fikk desverre betennelse i livmoren av den og tok den ut etter 8 måneder. Og var ganske hormonell og gretten....

Skrevet

oki.. Hvordan var det å ta den ut da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...