Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jeg har kommet i en lite gøy situvasjon der jeg har lite penger, så derfor lurer jeg på om noen der ute har tøy vi kan arve. Klær dere rett å slett ikke kan bruke lengre å kanskje aldri mer kommer til å bli brukt! Jeg har en jente som bruker 104-110 i str. Tenkte at det går hvertfall ann å spørre
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Har ikke noe selv. Men har du sjekka finn? Har ofte sett at folk gir bort klær eller selger billig der:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Har bare gutter, men håper noen har klær å gi til deg:) Synes ikke du skal være flau over å spørre.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Takk for det:) Har sett en del på finn men syns det e ganske dyrt der jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Det er jeg helt sikker på at noen har her inne. Men du må nesten legge ut emailadresse og hvor du bor i landet. Lettere for folk å svare deg da. Vanskelig for en person i Alta å gi bort en sekk tøy hvis du bor på Sørlandet.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 om ein ikkje he råd te å kjøpa kle te ongane sine burde man ikkje fått barn!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Hei du. Skjerp deg! Mange kan komme i en sånn situasjon. Arbeidsledighet, dødsfall, skilsmisse, you name it! HI, jeg håper du får hjelp. Har dessverre ikke jenteklær i den str
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Jeg legger ut innlegget ditt på skravle, der pleier det å være en del svar på slike innlegg:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Hei. På Finn så må du gå inn på kategorien "gis bort". Det ligger noe der. Feks: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18726425
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Kanskje du kan være HI sin anonyme mellomkvinne, og ta imot beskjeder fra de som er villige til å gi bort. Så slipper hun stå fram med nick. Bare en tanke
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Jeg synes så absolutt ikke du skal synes det er noe pinlig å måtte spørre om hjelp. Denne gangen er det deg, neste gang er det kanskje du som er i den situasjonen at du kan hjelpe andre! Jeg har dessverre ikke noen klær til deg, men håper det er flere som er snille og gir deg mange fine klær
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 Tenkte kanskje at om noen hadde noe trengte kanskje ikke de vere anonyme siden de gjør jo en virkeli god gjerning så kunne jeg skrive til dem privat, jeg vet at noen som vet hvem jeg er er her inne å de trenger ikke vite noe siden de elsker å sladre å prate bak ryggen på andre!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Ja det kan jeg fint være, ingen problem det:) Bare fint å kunne hjelpe noen. Glemte forresten å si at jeg har desverre ikke noe selv, siden datteren min kun er 10 mnd..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #14 Skrevet 1. september 2009 tusen takk alle sammen Å du som mener jeg ikke burde hatt jenta mi tar du helt feil, hun har det fantastisk godt å mangler hverken kjærlighet eller noe annet. Hun er like fornøyd om hun har nye klær eller arva klær
Gjest Skrevet 1. september 2009 #16 Skrevet 1. september 2009 Der fant jeg denne linken ja. Jeg har noen klær jeg,5 bukser og en kjempefin julekjole,resten har jeg kasta pga hull i knær osv. Emma har og noen klær hos farmoren sin,men hun kommer ikke hjem før om 2 uker dessverre. Du kan få de også.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #17 Skrevet 1. september 2009 Er vel ikke pinlig å måtte arve klær! Det er IKKE penger et barn trenger her i verden. Siden HI legger ut spørsmål her, gjør hun det ansvarlige å sørger for at ungen ikke fryser ;-) Vi har det de fleste kaller god økonomi, men jeg har så langt også basert meg på å arve klær :-) Miljømessig er det bare tull at klær som har vært brukt i noen mnd ikke brukes av fler! Jeg spør venner som jeg veit er ferdig med sitt om de har noe til overes. -Betaler gjerne en slant for ok klær (ingen har ville hatt noe). HI. Har desverre ikke noe så stort å gi bort.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #18 Skrevet 1. september 2009 Hei dere snille folk Jeg bor på vestlandet nærmt Bergen område. Men jeg betaler jo selfølgeli porto til de som vil sende noe til oss
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #19 Skrevet 1. september 2009 Hvor i landet bor du? fylke ihvertfall? Har kanskje noe.. men er jo dyrt å sende også da..
Gjest Skrevet 1. september 2009 #20 Skrevet 1. september 2009 Hi,jeg sender mer enn gjerne klær til deg altså Og så kan jeg anbefale deg å kikke på qxl også,der fikk jeg 3 joggebukser til Emma en gang,for 20 kr
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. september 2009 #21 Skrevet 1. september 2009 Jeg bor også nærmt Bergen, så da skal jeg høre litt rundt med bekjente om det er noen som har klær i den størrelsen du trenger:) Trenger kansje noen dager på meg på å få hørt rundt da, men håper jeg får ordnet noe til deg siden vi da bor ganske nærmt:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #22 Skrevet 2. september 2009 *dytter litt jeg* Jeg betaler selvsagt det det koster å sende
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #23 Skrevet 3. september 2009 Hjelper deg å dytte. Håper du får mye fint.
Lea Laus Skrevet 3. september 2009 #24 Skrevet 3. september 2009 har dessverre ikke jeg heller... Skulle gjerne gitt deg noe! Vil bare hjelpe til å dytte litt mer;) Min er 4,5 mnd, så de klærne jeg har blir nok noget trangt...:/
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #25 Skrevet 3. september 2009 Jenta mi er ikke så stor enda, så har desverre ikke noe til deg! Men men vet at sosialkontor (NAV) og helsestasjoner får inn klær som de enten gir bort eller låner vekk til de som trenger det. På babyverden er det også en sånn "gis bort" side har jeg sett engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå