venter mars-jente Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 To uker før? 6 uker før? Vil nååååå..
Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Fikk brev 4 uker før Skal 18.september Utolmodig
Maisie Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Var på kontroll veldig tidlig, tror det var i uke 5. Mest for at legen skulle søke om fødeplass og ultralyd. Fikk brev ei uke etter at jeg var hos legen, så det gikk kjapt. Dersom dere ikke har fått brev om UL/fødeplass og nærmer dere 18 uker, så ville jeg ha tatt kontakt med legen snarest for å få ordnet opp i dette.
venter mars-jente Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 ååee.... Eg var på første svangerskapskontroll 17. august. Fikk svar på blodprøver 1,5 uke etter. Men ikkje fått noko brev om UL Er 14 + 4..
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Jeg fikk vite min ordinære ul da jeg var 5 uker på vei. (men var da på tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg var kommet, siden jeg ikke hadde fått menstruasjonen tilbake fra sist svangerskap). Skal 18. septemer men skal også på en ikke-ordinær-ul i morgen grunnet ett stygt fall. Jeg trodde det var nok å høre hjertelyden, men JM ville utelukket indre blødninger i magen også, så derfor.
♥Kabrimor♥ Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Legekontroll i uke 10, fikk brev om ultralyd i uke 12, får ikke ultralyd før i uke 20 :-( Synes det er seint, ville gjerne hatt det et par uker før.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Jeg var til legen i uke 10 da han søkte, er ca 4 uker siden og har ikke fått brev enda. Var i uke 8 da han sendte inn blodprøve ol. (første kontroll) og har ikke fått det brevet heller. Syns dette er snodig, burde jo komme snart. Kjenner jeg blir litt snurt hvis de ligger hos legen, skal på kontroll på onsdag... Vil vite nå! Er jo ikke så fryktelig lenge til ord. UL heller liksom.. Er 15+3 her på BIM.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 6 uker før.. (uke 12, skal inn uke 18)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå