Gå til innhold

huff dette er vanskelig..


Puppen og lillemor

Anbefalte innlegg

ikke å være gravid.. for det er foreløpig bare gøy!!:)

Selv om magen er oppblåst og begynner å merke at jeg er trøttere enn vanlig..

 

Men det vanskeligste er å holde på hemmeligheten.. har så lyst til å rope det ut og fortelle ALLE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I know!!! Har det akkurat på samme måte! Har jo fortalt det til en del også jeg da, men... gleder meg til jeg nærmer meg mer "sikker" tid ;) For det er slitsomt å holde på hemmeligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg... holder likevel litt tilbake for søstra mi mista i uke 7 og jeg er i uke 6. Hun hadde fortalt det til "alle". Men det brenner på tunga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å fortelle det til alle. Har bare fortalt det til samboeren min (selvfølgelig) og min beste venninne.... leste i pasienthånboken på nett at det er bare 50% av embryo som overlever frem til uke 8... skal ikke skremme dere altså, men det fikk meg til å tenke at jeg ikke vil fortelle alt for mange for er så trist å fortelle dem alle etterpå at jeg kanskje har mistet. men GLEDER meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å vente litt ja....

 

Vi har mistet 2 ganger en gang i uke 8 og en gang mistet vi tvillinger i uke 14.. Da vi mistet tvillingene var vi på en tidlig ul som så bra ut... så vi slipper ikke noe ut før etter ca 12 uker denne gangen...<3

 

Har bestilit privat tidlig ul denne gangen også bare får å se at det virkelig er sant at vi er gravide denne gangen også og at alt ser bra ut..

 

Det gir oss en trygghet...

 

Lykke til alle blivende mammaer og pappaer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...