Gå til innhold

Ull til premature?

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å ha ullklær klart til vesla skal ut av kuvøsen, str 40/44 blir alt for stort men det går vel an å brette det litt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn har prematurklær.

Skrevet

Og Ull-Rik.

Skrevet

Flott, takk for tips! Nettshopping er supert :-)

Skrevet

polarn og pyret har også noe så vidt jeg husker (var ikke jeg som handlet).

Husk lue!

Kan være greit å få strikket noen kanskje - var vanskelig å få tak i. Fikk til slutt tak i en på barnas hus (liten tynn ull-lue med snorer)

lykke til! du har en strevsom tid foran deg - søk hjelp til avlastning! sjekk om kommunen har noe tilbud. (hør med helsestasjonen)

Skrevet

en ting til - lille lam har et kjempefint ullpledd som føyer seg bra rundt den lille - dyner og poser ble altfor voldsomt i starten. (vi bruker forsåvidt det fremdeles vi 1,5 år og nå nesten normalstørrelse).

fåes bl.a. hos fru lyng

Skrevet

og enda en ting! hehe - på hm har de noen kjekke bukser med bein på til premature (ikke ull), men det er jo bodyen som er viktigst!

Skrevet

På min gamle arbeidsplass ble jeg kjent med noen som importerte Tiny Dee. - Det var klær til premature helt ned til vektklasse 500g

Jeg har ikke funnet ut om det fortsatt finnes i Norge - men du som er så glad i nettshopping, finner vel en butikk på nettet som selger slike klær.

Jeg vet Riksen og Ullevåll solgte litt basics fra dem, men det er 4 år siden jeg forhandlet med dem..

Gi beskjed om jeg skal ringe opp for å høre om det fortsatt er noen som har igjen prematur-klær. - Jeg sjekker gjerne for deg!

Skrevet

vi strikka endel i baby born oppskrifter ellers var d nøstebarn

Skrevet

Jeg noterer så det fyker! Det er helt ukjent terreng for meg dette her, så alle tips taes imot med takk :-) Lue, lammeskinn og ullteppe ble nevnt i dag, så jeg må nok ta meg en liten shoppingrunde snart, ihvertfall Fru Lyng og Nøstebarn skjønner jeg. Har bestilt litt på nett i str 44 også.

Veldig snilt av deg å tilby Seier og Glede, jeg sjekker litt hvilke størrelser vi trenger så sier jeg evt. ifra om vi trenger mindre enn 44.

Tusen takk jenter :-)

Skrevet

Vi fikk ullbody og bukse fra troll i str 40, Ellers har de tiny dee på babyshop og bogerud har også fått mye prematurklær, var innom der i går. Men, tror de bare har klær i bomull. Ellers har joha bodyer i prematurstørrelse.

Skrevet

Joha har kjekke bodyer og bukser som er bra, og som ikke koster altfor mye. De vokser jo fort, og dumt å bruke enormt mye penger på dem (selv om vi unner barna det beste self), så kan også klær forsvinne fra avdelingen og sånn. Ville nok heller kjøpt en dyr dress til hun skulle komme hjem, hun vil trenge minst like mye ull der.

Skrevet

vi fikk baby på 45 cm - men akk så tynn - brukte 44 til hun var ihvertfall 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...