Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Nja, litt.... men har maaaaange uker igjen da;) Du får kjøpe en navnebok, velge ut en bokstav og ta det første navnet du peker på på den bokstaven.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Vi blir f**** ALDRI eni. Æ blir sprø. Navnebok mæ her og der. Det nøtte ikke :cD MÅåå bare få ut lit frustrasjon her.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Gutt eller jente? Vanlige eller spesielle navn?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 hehe! Men jeg tror ikke dere kommer unna navn for navn må ungen ha;) Har ungen kommet? Om ikke: Vent til h*n kommer og se hva det blir. Ting faller nok på plass skal du se. Eller så må det nok bli en Nilsine og det å skulle være en Nilsine i år 2009 kan være litt kjipent - særlig for en gutt! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Du e ikke aleina... Har tenkt og tenkt, men finn ingen navn. Venta jente, termin om 4 daga. Håpe på at navne kommer til oss når vi ser ho. Det gjor det sist...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Jeg er igrunn veldig glad for at jeg har funnet navn!! De ble klare allerede under prøveperioden for å bli gravid!! Hehe Jeg vet ikke kjønnet på barnet enda men det blir enten Benjamin eller Michelle
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 jeg har lest navnebok, mener navnet Gønner passer begge kjønn.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Vi sliter også! Blir IKKE enige!!!!! Håpløst!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Kall h*n Brit Gunnar så blir alle fornøyde.
Gjest Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Slapp av, når ungen er seks måneder får den uansett navn av staten.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Vi tok navnene fra begge våre oldemødre til datteren vår... Har du tenkt over kombinasjonen med ditt navn og hans navn å bruke første bokstaven i navnet deres å ha et dobbeltnavn? Vet ikke om du får gutt eller jente.. Men den dagen du er på fødestuen kommer navne til deg....å du finner fort ut om det er den eller en annen person du holder i hånden. Jeg hadde egentlig valgt ut et navn allerede når hun var i magen å sagt dette til ALLE... Når hun kom ut var hun ikke et liten Jenny,men en liten Charlotte.. Følg hjertet å husk at dere er 2 å et navn er noe barnet skal ha for alltid å det skal komme fra hjerte å deres kjærlighet til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #14 Skrevet 1. september 2009 Ta en tur inn på Navnedebatten for litt hjelp og inspirasjon. Statistisk sentralbyrå kan også være til hjelp: www.ssb.no/navn
Melkedrøm Skrevet 1. september 2009 #15 Skrevet 1. september 2009 Jepps.. Her slites det også Tror snart det ikke er et eneste navn vi ikke har vurdert- og jeg blir snart gaaaaal i hodet.. Han er snart to mnd, og kalles fremdeles bror eller baby'n. Argh. Dere som påstår navnet kommer av seg selv når vi ser ungen- nei for tenk-- ikke alltid det skjer. Uheldigvis. Med storesøstra falt navnet på plass med en gang vi så henne, mens han her mest sannsynlig kommer til å få navn utdelt fra staten! Kom så langt til å fortelle familien hva han skulle hete- men så ombestemte vi oss jammen meg- hipp hurra.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #16 Skrevet 1. september 2009 Herrefader det e ikke lett.. Trur vi bare må legge navnedebatten død en periode, så får vi vel bare se ka ungen hete når vi ser ho! =) ... Etternavnet dog, et anna herrens kapittel.. Svarte og.
Miztery Skrevet 1. september 2009 #17 Skrevet 1. september 2009 Det hadde vært kult og sett hvilket navn man fikk av staten.. Må jo være en form for kommunistnavn da.. Mao kanskje?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #18 Skrevet 1. september 2009 Noen jeg kjenner var på ferie i et eller annet eksotisk fjellområde en gang og da traff de på en familie med en liten baby. De satt på denne øde fjellveien og ventet på at noen skulle komme forbi. Der var det visst slik at man skulle be de første man traff på utenfor landsbyen velge navn. Kanskje løsningen for dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå