Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Siden jenta mi bare er 2 har jeg ikke funnet noe favorittull enda, noe av det jeg prøvde i fjor reagerte hun på men husker selvfølgelig ikke merket... Hva bruker dere? (Vil helst ikke ha noe som krymper bare du ser på det=P)
It's all about me Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg er veldig fornøyd med Janus. Tom & Trine er greit, men ikke like mykt. Piere Robert har jeg kjøpt for første gang iår. Men ingen av de har krympet.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Troll sitt. Holder formen, nupper ikke, gode størrelser og tåler vask etter vask uten å bli slitt. Litt dyrere enn janus f. eks, men det holder!
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Ja, jeg kan jo alltids la det gå i arv til minstejenta så prisen er egentlig ikke så nøye så lenge det er god kvalitet og tåler å vaskes :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 her har janus holdt veldig godt. tom og trine ulla holder ikke mere enn 1 sesong, men janus ulla er like fin og kan nå brukes av lillebror. i år har jeg kjøpt masse janus!
It's all about me Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Hmmm, jeg har akkurat funnet fram både Janus og Tom & Trine for å bruke det i sesong nummer 3. Ingen er slitt, stygt eller ødelagt på noen måte. Super kvalitet, men Janus er som sakt mykere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå