Gjest Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 http://velgerguiden.vg.no/09/ Jeg var nærmest Venstre, men det er ikke det jeg har forhåndsstemt
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg havner på SV hver gang selv om jeg har tatt mange ulike tester. Da stemmer det kanskje?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jo, mulig det. Men i disse testene er det enketsaker som kan slå sterkt ut på testene. I virkeligheten er det selvfølgelig enkeltsaker men også helhetsinntrykket og partileder som betyr mest kanskje.....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 FRP... Men jeg vet ikke helt om jeg tør å la de komme til makta.. de har en del sære meninger..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Ap på alle testene jeg har tatt, og det er det jeg kommer til å stemme også. Akkurat som før, med andre ord.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Ap. vurderer å stemme det i år for første gang.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Venstre. Det jeg kommer til å stemme også, men skulle gjerne hatt en annen partileder enn Sponheim...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Har tatt valgtester på alle de store avisene, og havner alltid på AP - som forventet. Så jeg stemme nok AP i år også.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 Venstre, noe som stemmer godt overens med mitt ståsted fra før av. Sponheim er en glimrende retorikker, som partiets leder og frontfigur er han ideell der.
Miss Misantrop Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Jeg fikk SP, egentlig et parti jeg kun stemmer ved lokalvalg...
Gjest Skrevet 1. september 2009 #14 Skrevet 1. september 2009 Høyre. Og siden jeg stemmer det både lokalt og ved stortingsvalg og i tillegg er medlem selv skulle vel det passe greit:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #16 Skrevet 1. september 2009 Jeg havner på Venstre, men kommer til å stemme på SV,SP eller AP i år av den enkle grunn at de trenger stemma mi, og gudene vet hvem de borgerlige partiene kommer til å danne regjering med om de kommer til makta. Det viktigste er å forhindre at FrP kommer til makta. Politikere vil forby homofili - Folkebladet.no Kjelde: www.folkebladet.no Formann Rune Johannessen (24) og styremedlem Alexander Leiknes (20) i Lenvik FpU vil forby homofili. Lukter Hitler av det her..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #17 Skrevet 1. september 2009 Hmmm...jeg fikk Venstre, og det stemmer nok bra i forhold til meningene mine. Men jeg lurer på: hva bør jeg stemme når jeg vil ha Venstres politikk, Jens som statsminister, Gahr Støre som utenriksminister, FrP langt unna makta og ikke Sp eller KrF i regjering?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #18 Skrevet 1. september 2009 Venstre her også, og det har jeg faktisk pleid å stemme
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #19 Skrevet 1. september 2009 Senterpartiet på alle tester, og arbeiderpartiet på en god andreplass. Liker mye av ap sin politikk, men de ønsker oss inn i EU, og jeg er helt klar nei til eu, så sp for meg,
Gjest Skrevet 1. september 2009 #20 Skrevet 1. september 2009 Senterpartiet, men veit ikkje om det er det eg kjem til å stemme.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #21 Skrevet 1. september 2009 Havnet på FrP denne gangen. Sist havnet jeg på Krf.
Miztery Skrevet 1. september 2009 #24 Skrevet 1. september 2009 Jeg har tatt den to ganger nå, med Krf(!!) som beste, fulgt tett i hæl av Frp.. Greit jeg er borgerlig, men jeg tenkte å stemme Høyre..som ligger nest nederst lista mi (Ap ligger, ikke overraskende, nederst..).. Syns det er endel alternativer som mangler på en del spørsmål, og testen virker litt ufullstendig..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #25 Skrevet 1. september 2009 Venstre øverst SV etter det FRP helt nederst... Da jeg testet på tv2 sine sider fikk jeg Krf. Men jeg tror jeg skal holde meg til Venstre i år gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå