Sistah*G07*J09* Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Har veldig lyst til å ha ett enkelt bæretøy til den første tiden med ny baby. Har en på 2år i tillegg og vil ha noe som er enkelt og raskt og å ta på, siden 2åringen ikke har så mye tålmodighet Synes babasling ser veldig interessant ut, er det noen her med erfaringer med denne?? Både positive og negative erfaringer mottas med takk
YoMomma Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Jo, jeg har! Bare noe tull.. Måtte bare sende den i retur igjen, det funket ikke for meg i det hele tatt.. Ble forferdelig trangt og knotete og rart å skulle putte lillemann nedi der. Kanskje det hadde gått hvis jeg hadde kjøpt en størrelse større enn det som ble anbefalt, men.. nei, kan ikke anbefales. Det ble en vanlig BabyBjørn for meg, og er veldig fornøyd med den:-)
Dr. Google Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg elsker den! Kan ikke sammenlignes med baby bjørn, som hverken er bra for baby eller bærer og som ikke skal brukes lengre enn 20 min i strekk.. Har skrevet om den på bloggen , bare bla litt nedover www.malindus.blogg.no
YoMomma Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Oioioi! Det var visst ikke babasling jeg prøvde, men en annen lommeslynge som het "Peanut Shell". Sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå