Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hva betaler du i timen? "Svart eller hvit", det vil kanskje si byrå eller privat? Avtaler dere større rundvasker av og til, som vinduer o.s.v.? Hvordan gjør dere det med nøkler? Tusen takk hvis noen vil svare!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 120 kr timen, Svart, men ville egentlig hatt det hvitt, kan gjøres via privat ansettelse. Men vaskehjelpen er ikke så veldig interessert i det. Har bare vanlig helgevask, men kunne helt sikkert avtalt rundvask også. Hun har egen nøkkel.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Det er straffbart å benytte seg av svart arbeidskraft. Bøter og fengsel.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Nettopp derfor vil jeg egentlig gjerne ha det hvitt.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 120 kr i timen, svart. Har mulighet til hvitt, men mannen min styrer dette og jeg bryr meg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 naboer har..svart 100 kr timer og hun beuker 5 timer hver gang ca..hun har nøkkel.Hun tar alt som trengs ser ann behovet.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 100,- i timen svart. 2 timer i uka. Vi er hjemme, men bor på landet og lar det stå åpent om vi skal bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå