Gå til innhold

Er jeg helt gal som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke greide å la være og henge opp himmlingen på senge,putte dyna i det nye trekket og knyte på beskttelseskanten langs senge? Jeg er i uke 30 og kjøpte seng(brukt til 500 igår) og sengetøy idag.Greide ikke å dy meg for å se hvordan det så ut...:)Å det ble så fiint..Men må jo ta det ned igjen for å vaske det da...! Eller? Hehe..

Andre som tar gleden på forskudd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting galt med deg som gleder deg og koser deg nå:) Kjære tid... du venter jo på verdens beste mirakel:) Syns det er kjekt jeg, at vi gleder oss, koser oss og ser frem til at der skal komme et lite menneske til i huset. Nå har jeg kun en uke igjen til termin....... men nesten alt av klær var vasket før vi reiste på ferie i uke 32, stellebordet var kommet på badet også da:) Sengen har stått oppredd et par uker nå.. med et stort badehåndkle over så der ikke skal komme støv på sengetøyet til den lille;)

Kos deg og dull med alt det søte du:)

Skrevet

hehehe kjenner meg igjenn i det du skriver , jeg også bare må se :) jae du burde nok vaske det før bruk men kan jo legge det på igjenn etter vask men da kanskje greit om du har et pledd eller noe over i vente tiden så det ikke kommer noe støv på sengetøyet

Skrevet

Hehe, jeg tok på sengetøy rundt uke 30 jeg og:) er jo så koselig, alt av klær er vasket og har såvidt begynnt på sykehusbagen. Kjempestas :)

Skrevet

åhhhh så hyggelig å se det er flere:)Skal jo selvfølgelig vaske det først og takk for tips og legge ett håndlke over etter at det er vasket..Tenker at jeg ikke rer på sengen sånn seriøst før kankje 2 uker før term.Er det en grei tid tro?Og hva gjør dere som skla ha himmling mtk støv?kanskje ett stort lett laken over...

Men gud så korslig og se den fine senge står på rommet hver gang jeg skal på kjøkknet.Plutselig må jeg så ofte ut på kjøkknet,lissom:)

Skrevet

Gjorde det samme som deg når senga var i boks:) ca uke 33, hehe, tok det av i går vasket og lagt på igjen nå, snart uke 38 så tenkte det var greit nå, legger et håndkle over nå frem til han kommer, som jeg håper er snart:)

Skrevet

Da tror jeg at jeg "henger etter".

Er i uke 39 og senga ligger enda i pappeska si under vår seng...

Alt er kjøpt inn, må bare monteres! Blir vel til at det blir en "pappaoppgave" når jeg ligger på barsel. Skal bli gøy å se hvordan den senga blir reid opp :P

Skrevet

Å så koselig!! Du er ikke gal...hehe!

Jeg gleder meg masse til å ordne senga og barnerommet selv. Er i uke 34 og hadde barnerommet vært ferdig så hadde senga og alt vært montert og satt opp forlengst:-)

Skrevet

Vi gjorde det der i helga vi:) Er i uke 35. Gjorde nøyaktig hva du gjorde, men jeg hadde vasket det for lenge siden:-) Synes ikke du er gal, men ville ha vasket det først så du ikke trengte å ta det ned igjen:) Men jeg er en person som helst skulle ha gjort ting & tang i går også da.

Skrevet

Jeg gjorde det for lenge sida jeg, husker ikke helt når, men var i alle fall ikke mer enn i uke 30. Men så skulle vi plutselig flytte så måtte pakke ned senga igjen. Så satte vi den opp igjen når vi flytta inn i ny leilighet og jeg redde på senga på nytt. Forrige uke tok jeg av det "gamle" sengetøyet og vaska det og la pent inn i skapet så nå står den der faktisk uredd bare med ullteppe over dyna, he he. Så litt fram og tilbake her i huset. Kanskje jeg rer på igjen når jeg kjenner at riene kommer eller noe, tihi :)

Skrevet

Jeg er i uke 34 nå og har enda ikke redd opp senga, eller vasket klærne. Men det er kun fordi at jeg skal flytte om 2 uker, så "må" vente til da. Ingen vits å sette det opp nå og gjøre alt klart for så å pakke det ned igjen. Men hadde det ikke vært for det, hadde det nok vært klart for leeeenge siden.

Gleder meg til å få leiligheten nå, og få stelt i stand til babyen skal komme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...