Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 dette er første gang jeg skriver et sånn innlegg her, men blir bare så veldig provosert. går ikke til kritikk på enkelt innlegg, men har sett mange like av disse innleggene og, føler jeg blir lei meg og sint. dette her går rett og slett på, de som klager over for mye oppmerksomhet rundt fødsel, familie som tar helt av pga glede over graviditet og baby. hva er galt over at folk kan få vise glede? vise at de bryr seg? greit, innimellom kan det vel bli litt mye. men for min del, som aldri har opplevd noe interesse, ble nærmest kastet ut hjemmefra som 16 åring, for mine skilte foreldre hadde nok med sine nye familier, kan bare ikke forstå dette jeg. selv hadde jeg vært glad for all positiv oppmerksomhet rundt meg, og mitt barn som mulig. ikke droppe barselsbesøk, og såvidt gidde å kjøpe en julegave. ta vare på hverandre. ikke ta ting for gitt. er ikke alle som har det sånn. man må kunne svelge litt kameler, for å ha et bra familieforhold. de fleste mener ting bare godt.. puuuhhh....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Amen! Hvis vi husker på at de aller fleste har gode intensjoner med oppførselen/kommentarene sine, så blir vi kanskje litt mer tolerante. Vet det oppstår konflikter, ofte av gode grunner, men det å bli sint pga for mye positiv interesse har jeg ingen forståelse for. I likhet med deg har jeg en familie som opptrer ganske likegyldige ift graviditet og barnebarn, og det er faktisk veldig sårt. Skulle gjerne byttet det mot å bli litt overveldet en gang i mellom....!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Enig med deg. Mange vet ikke hva de har før det er borte. Jeg har ingen som sender gave til barna. Ingen som kommer på besøk, og ingen som bryr seg. Skulle gjerne byttet til meg noen av de "irriterende" familiemedlemmene noen her inne har. Da hadde jeg iallefall hatt noen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 godt å høre flere er enig.. selv skulle jeg og hatt noen av de irriterende foreldrene, og faens svigermødrene her...hehe:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå