Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jeg skjønner ikke at folk tørr??! Er mange gale folk der ute altså.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Tror du det er så mye bedre å møte noen på byen?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg møtte i hvert fall verdens beste gutt på nettet... Mye tryggere å møtes på en restaurant og prate sammen og se hverandre an, enn å dra med seg hjem en mann fra byen når man er full og har dårlig dømmekraft i hvert fall:) Ikke at det er de eneste mulighetene, men jeg er i hvert fall mer skeptisk til å møte noen på byen enn å bli kjent gjennom mail / msn / telefon og til slutt møtes...
Gjest Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Utrolig at folk tørr å leve i dag og at de faktisk overlever. Er mange gale folk der ute... Huff!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Hi her. Enig. Er mange svekka folk på både nett og byen, men drar hverken på byen eller logger meg på nett for å gå på sjekker`n. Mener IKKE at det er noe feil, men beundrer motet deres. Det hadde jeg aldri tørt. -man vet aldri hvem side de viser seg fra via nett. Men mulig det er jeg som går glipp av noe...eller hva er det jeg sier? Har jo min mann, jeg
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Hvorfor skal det være så farlig. Voldtekter, incest, vold i hjemmet skjer med mennesker innad i familien, om du har fått mannen i familien via nett, jobb eller bytur har ikke så mye å si da.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Greit nok det, men man trenger jo ikke legge opp til det???!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Gærne folk finner man overalt.. har selv funnet 2 flotte mennesker via nett.. første var en helt fantastisk gutt som jeg fikk unge med og hadde det skikkelig fint med, dessverre døde han når gullet vårt var 6 mnd men nå har jeg nok en gang funnet en herlig gutt fra nettet som jeg skal ha unge med og vi skal gifte oss i julen har også fått mange gode venner via nett, som er blant de beste.. noen sjansen må man ta, det gjør man jo med alt.. men klart, man bør jo tenke litt over hva man legger ut på nettet osv..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Hi her igjen. beklager å høre om din første kjære Ja, om du sier selv, man må vel ta noen sjangser Godt du har funnet en kjærlighet til da...de kommer ikke rekende på fjøl!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 jeg møtte en på nettet desember 2007. var sammen m han noen mndr. ble gravid i fjor, har en nydelig gutt på 9 mndr. Faren har ikke noe kontakt med han. så jeg har ikke hell i nett dating, kommer aldri til å sjekke menn på nettet igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Tror det finnes både idioter og hyggelige fyrer overalt. For 5-10 år siden var det (nesten) bare merkelige fyrer som drev med nettdating- som ikke hadde sjans på byen eller ikke var særlig sosiale etc. De siste årene har nettdating blitt veldig utbredt og akseptert, og jeg tror de fleste der er ganske så normale, selv om det jo selvfølgelig er lettere å gi seg ut for å være en annen, sende andre bilder av seg etc. Men dette oppdager man jo relativt fort dersom det blir snakk om å møte personen. Selv har jeg ikke prøvd nettdating, men har planer om å gjøre det etterhvert når nurket i magen min er født, og det har gått lang nok tid til at jeg føler meg klar for dating igjen. (Jeg er en av dem som har møtt en idiot gjennom skole- samboere i flere år, jeg gravid= han stakk...fant en annen...SÅ: tror ikke man sikrer seg mot "duste" gutter eller raringer uansett hvor man møter dem.....:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå