ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Noen som vet når man kan få utvendig UL i stedet for innvendig? Jeg er 8+3 nå tror jeg. Bør jeg vente et par uker til, eller lengre hvis jeg skal få utvendig UL? Eller er det forskellig fra sted til sted hva de velger å gjøre?
It's all about me Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Skal du være garanter utvendig ul må du vente mer enn et par uker. Noen begynner litt før, men det vanligste er at de begynner med utvendig rundt uke 14.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg fikk utvendig i uke 8. Var ikke snakk om innvendig da. Men fikk ikke sånn prima bilder heller da, hadde for lite urin i blæra, så ble bedt om å komme tilbake 2 uker senere med full blære. DA ble det bra! :-P
Pirkeanonym Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg fikk utvendig ul da jeg var i uke 8. JM sa at det gikk an å se utvedig hvis en hadde livmor som lå fremover.
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Jeg måtte ta innvendig både i uke 7 og uke 12. Men det var gjerne for å sjekke at alt var bra der inne også, ikke bare at det var liv. De ser flere detaljer innvendig.
C_Haga Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Jeg måtte til sykehuset i uke 15 pga blødninger. Et blodkar hadde sprukket. Etter at legen hadde gjort sine undersøkelser, ga hun oss en liten ultralyd, og da fikk jeg innvending UL. Skal til jordmor på mandag, og er nå 18 uker på vei, så da blir det vel utvendig UL - håper jeg!
Gjest Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Ei venninne av meg fikk valget av jm i uke 8. Hun valgte utvendig og gjekk glipp av en tvilling. Hadde hun valgt innvendig hadde de seff sett det. Overraskelsen var bra stor da de oppdaget det på ord.ul!! Gyn tar vell som regel bare innvendig ul. De sjekker jo en del ekstra også. Som at ting sitter på rett plass osv.
Shibadura Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Har hatt det samme ( sprukket blodkar) tror jeg, kom selve blodkaret ut etter blødningene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå