Gå til innhold

er dette normalt da...? ang menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skrevet med en fyr fra byen her på nettet. så kom han på besøk til meg en liten tur for et par dager siden. vi bare prata litt og sånn.

har avtalt å se film en dag. men ellers har jeg ikke hørt noe fra han etter han var her. før skrev vi med hverandre neste hver kveld på nettet.

tror dere han bare "venter" til vi skal se film?

eller var han kansje ikke så interresert likevel....? men da hadde han vel ikke sagt ja til å se film....?

hmmm..analysere, analysere.. ;p

hjelp meg damer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. ingen ekspert på menn, men må si det høres som han ikke er veldig interessert.. ellers ville jeg tro det var naturlig at han ble mer gira etter å ta kontakt med deg, dersom han følte det klaffet når dere møttes..

Skrevet

Du får spørre om filmen, og se hvordan han reagerer.

Kan jo være han har det veldig travelt, kommer an på hvor mange dager det er siden dere møttes.

Og som du allerede har fått i svar, så hadde han vel blitt veldig gira om han følte det klaffet =/

Skrevet

har spurt om filmen og det ville han :)

men lurer bare da på om han kansje sa ja for slippe å si nei....? hmm..

uff håper han bare har det travelt. han var jo kjempekjekk og snill og alt jo :))

det eneste jeg kan tenke meg som kunne ha ødelagt er at jeg er veldig sjenert, så klarer liksom ikke å slå meg helt løs på det første møtet liksom.men jeg prata jo og lo og smilte, så jeg var jo ikke helt retarded heller ;)

HI

Skrevet

Huff det er ikke lett det der med nye menn.

Jeg har truffet en på nett faktisk nå etter jeg ble singel.

Vil jo ta det litt rolig siden jeg kom fra et forhold som har vart lenge og har 2 små barn, og tør ikke møte han for er redd han skal synes jeg er litt tjukk =(

Så jober iherdig med vekta om dagene, så langt jeg klarer!

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på den måten, og vi snakket så vidt sammen på et par uker etter første møte... det var midt i jul / nyttår, og jeg tror begge hadde nok med sitt.... men fra andre møte økte kontakten, og da vi begynte å bli litt tryggere på hverandre ble telefonsamtalene lengre og lengre når vi ikke var sammen....

Skrevet

Eh, du moota, må bare si ifra... Møt ham og la ham bli kjent med deg, hvis dere allerede har god kontakt så tviler jeg på at han ombestemmer seg pga antall kilo...

stell deg, smink deg og ta en tur innom frisøren / hudpleieren, eller hva som nå skal til for å få deg til å føle deg fantastisk... håper du tar mot til deg snart:)

Skrevet

enig me anonym over her, ta mot til deg og møt han :))

ta deg et langt bad å fresh deg opp skikkelig, da stiger garantert selvtilliten masse :)

han synes nok garantert ikke du ser tjukk ut! :) its all in your head :)

jeg og er livredd for når de kommer til at jeg skal ha sex med noen, har ikke hatt det etter strekkmerkene kom og puppene begynte å sige litt....men håper han ikke løper ut døra da..hehe :/

men ta mot til deg og møt han, det blir gøy skal du se :)

HI

Skrevet

okay, får håpe det er litt sånn med oss og da, at han bare er travel. eller kansje bare menn tenker sånn at vi skal jo møtes å se film snart så hvorfor "mase" noe mer før da liksom...og menn sier a damer er kompliserte....! hehe ;p

kansje kontakten tar seg opp litt etter 2 gangen vi møtes da, håper det. da får vi jo litt bedre tid til å prate og kansje kose litt når ikke jenta mi er her, bf skal ha jenta vår så jeg har hele kvelden og natta for meg selv.

også skal vi drikke rødvin og. :) da kan jo alt skje...haha ;D

gøy! :)

krysser fingrene for at han er interresert :)

HI

Skrevet

Ok jeg skal ta mot til meg og møte han før jul om han vil ha ha =)

Men, om han har sagt ja til å se film så tenker han nok slik ja, at han trenger ikke mase da. Det er jo litt rart i begynnelsen.

Hva om han tenker det samme om deg? Har du tatt kontakt med han mer enn han har tatt med deg?

Har dere avtalt når dere skal se film? Åå det er så spennende! =D

Skrevet

før jul ja..haha =)

ja det har jeg og tenkt på, men det var jeg som tok kontakt sist nå når jeg spurte om han ville se film.

vi skal se film nå på lørdag :D

spennende ja, har så store sommerfugler i magen jeg nå ;D

dette er første mannen jeg har møtt etter bf som jeg faktisk kunne tenkt meg et forhold til. han er så kjekk.. *sukk* ..fjortisjente igjen jeg nå gitt ;)

HI

Skrevet

Så herlig følelse da! =)

Men du kan vel bare si hei til han, enten om det er på nett eller sms. Se hva han gjør. Kanskje han også gleder seg og ikke vil virke veldig overivrig?

Mannfolk er jo så rare!!

Skrevet

tror jeg venter til imorgen eller torsdag, hvis jeg ikke har hørt noetil da. :)

men du/dere tror ikke han hadde sagt ja til film om han ikke var interresert...? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...