Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hentet jenta sent i bhg:n idag, og hun begynner og bli trøtt allerede etter en lang dag. Legger seg som regel i 19 tiden, men spørs om det går så lenge idag. Men hun må jo ha middag, før hun får sove. Så jeg må lage noe som går veldig fort og enkelt. Gi meg tips, er helt tom på ideer. Har butikken vegg i vegg så kan bare løpe og kjøpe hvis det er noe jeg mangler, men som sagt, må gå fort og lage så hun ikke sovner i mellomtiden. Håper gjerne mange kan svare så jeg får endel gode tips, da det blir endel sene kvelder nå nærmeste ukene, pga mye og gjøre på skolen.
Agehya Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Tomatsuppe med pasta, egg og litt skinke. Ferske rundstykker til.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Brød skive med speilegg er vel ikke nok til middag? Det synes nå hvertfall ikke jeg. Men hva med pyttipanne speilegg og brødskive, det er jo hvertfall litt mer middagsmat.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Det er et godt tips. Men er ikke mange dagene siden vi hadde akkurat tomat suppe, så må nok finne på noe annet idag. HI
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Stek laks, varm opp ferdig poteter (du får kjøpt de ferdig kokte, er kjempe gode), kok opp noen grønnsaker og server med rømme til Middagen lager seg selv og du kan leke med barnet. Ferdig kokt skinkestek med poteter, grønnsaker og brunsaus, husk tyttebær Pasta med ostesaus og bogskinke elller bacon (kjempe godt med grønnsaker oppi)
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Nå har du vel spist middag idag, men ser du får flere sene kvelder i vente =) Grøt, fjordland har jo ferdig grøt pasta pose pølser i brød/potetkaker karbonader/hamurger lasagne (som er ferdiglaget kvelden før og settes i kjøleskapet) omelett med skinke ol. i og skive til blomkålsuppe risotto Dette er jo middager som er greie å ha en gang i blandt, fordi om det ikke er kjempesunne middager =)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 kok poteter dagen eller morningen i forveien. også er det bare å steke potetene sammen med røkt pølse, det høres kjedelig ut, men er en fantastisk hjemmelaget pytt i panne. også tar det bare 5 min dersom man har ferdig kokte poteter. godt med ketchup evt speilegg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå