Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Sønnen min holder på å få sin første tann ser jeg, og han har fått feber, (underkant av 39) diare, og så er han litt forkjølet i tillegg, men rennende nese og hoste. Almentilstanden er ikke så veldig dårlig, men litt sutrete enn ellers. Skal jeg slappe av med at det kun er tannfrembrudd, eller bør jeg ringe legevakten i disse influensa tider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå