Gjest Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Var veldig plaget med kvalme de første fem månedene...og nå har ejg fått tilbake samme kvalmen...er ikke så ille at jeg spyr, men er helt på grensen... Flere som har opplevd dette på slutten??
gutt06&09 Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Spydde i natt, jeg.. Var ikke spesielt kvalm, men hadde litt halsbrann på ettermiddagen så det rant på en måte bare over... Ugh. Ikke plaget med det ellers i svangerskapet, men sist hadde jeg og en sånn runde, viste seg at pjokken lå feil vei plutselig så alt ble trykt oppover:-/ Er litt lei i dag og tror at denne også ligger feil. Får se, har legetime neste uke. Nå er det bare siste innspurten med jobbing så er det permisjon fra fredag!!! JEEE!! (er forresten ganske vanlig å bli litt kvalm igjen på slutten. Måtte bare syte litt!)
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Akkurat som å høre meg selv! Slet også med kvalme de 5 første månedene, og har begynt å komme igjen nå den siste uka. Er i uke 32. Kastet opp litt igår, men er ikke sånn at det må opp, men at man vil ha det ut på en måte. Ugh! Ikke noe særlig behagelig å få det igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå