Gå til innhold

Tenkte bare jeg ville opplyse om et par ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere dytte opp denne slik at den er lett tilgjengelig til enhver tid takk!

-HI betyr HovedInnlegger (altså den som startet tråden)

-Lurer du på om du er gravid - Ta en graviditetstest (fås kjøpt på apotek)

-Lurer du på om noe er galt med barnet i magen - Ring føden/jm eller lege/legevakt (finner nr på gulesider)

-Lurer du på om mannen din har vært utro, skal gå fra deg, eller om en er keen på deg/ikke keen lenger? - Snakk med han, evt folk han kjenner

-Man finner mye info om generelle ting ved å gå inn på www.google.com evt www.kvasir.no. Faktisk innimellom får du bedre svar der enn du til og med får her på bim/dib/bam!!! Tenke seg til...

Håper dette var til nytte for noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt meget nyttig informasjon! Tusen takk! ;p

Skrevet

Haha... tusen takk, det var det nok ingen som visste fra før...

Men er det greit om vi drøfter og diskuterer disse samtaleemnene selv om du mener du har gitt utfyllende svar nok i massevis?

Skrevet

Ellers kan man jo bare skrive et innlegg her på forumet, siden det ikke er begrensninger eller retningslinjer for hva man kan spørre om.

Det fine med overskriftene er jo at man faktisk kan velge hva man har lyst til å lese.

Skrevet

Jeg må tilføye noe viktig.

- Dib/Bim/Bam har felles anonymside!!

Skrevet

Hallo HI!

Må si at slike innlegg som dette er irriterende. Som skal fortelle hva andre skal spørre om eller skrive. Dette er en gravid/dame/kjærring - prat side, og folk må få spørre om AKKURAT hva de vil, syntes jeg. Hopp heller over de overskriftene du ikke vil lese. Har fått mange gode tips her og kommer til å fortsette å ty til denne siden uansett hva du sier. Så spar deg....

Skrevet

Signerer siste her!!

Du virker som ei snerpete kjerrring hi. Men...du får legge inn de innleggende du vil, akkurat som alle alle får legge inn det de vil uten at du bryr deg.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke bare legge ned hele forumet????

Skrevet

Kanskje vi skal opplyse HI om at du kan bli gravid når du har sex, bilen er til for å kjøre i,sengn er til for å sove i...

La folk spørre om det de vil...

Slutt å krangle og legg dere opp i alt.

Les overskriftene og hopp over da vel.enkelt og greit.

Skrevet

Legger ut nøyaktig de spørsmålene jeg vil her jeg!!

Og svarer på de jeg vil.

Dersom du irrterer deg sååå over spørsmålene som kommer her så enten la vær å gå inn på de enkelte innleggene, eller dersom det er veldig ille gå på VG eller noen andre nettsider istedet!!!! Ingen som tvinger deg til å være her inne på forumet vetu!

Skrevet

Hei HI, du glemte en ting :

irriterer du deg så mye over andres innlegg så finn deg et annet nettsted, eller les en bok.

Du har nemlig oversett det viktigste: folk stiller ikke disse spørsmålene fordi de er dumme som brød, de gjør det for å sette ord på noen tanker de har og for å kommunisere på en uforpliktende måte med andre - og samtidig kanskje knytte noen bånd.

Skrevet

Ja, HI-HI-DU! Hvis du skal drite ut de andre som er her inne, HI, så prøv i det minste å være morsom da... *gjesp*

Skrevet

Ironi er en fin bil, hahaha.

Skrevet

Ja da Cat68, ironien til HI (er det kanskje deg?) er åpenbar men ikke nødvendigvis passende.

Skrevet

Jøss så nærtakende folk ble av dette da... Hmmm. Var ikke meningen å tråkke folk på tærne, kun opplysning:)

HI

Skrevet

Og inne på www.nav.no finner du stort sett oversikt over når forskjellige stønader utbetales. Har du allikevel ikke mottat pengene dine på den datoen som står opplyst er det ingen her inne som kan opplyse deg om hvorfor, ei heller når pengene kommer.

Skrevet

Nei!

Vi VIL jo ha disse spørsmålene:

- Jeg har aldri hatt sex, men har vært på offentlig toalett, kan jeg være gravid?

- Venninna mi lå med mannen min, tror du han er utro?

- Hva i alle dager betyr HI?

- Hva kan det være? Jeg blør, kan det være mensen?

Nå som jeg har dytta denne tråden benytter jeg anledningen til å spørre:

- Dere som "ser", er jeg gravid? Og når kommer jeg til å føde?

Skrevet

Jeg seeeeeeeeeeeer at du skal føde om du er gravid. Det vil skje om ca 9 mnd.

Skrevet

Herregud for et grettent innlegg. Folk får vel lov til å skrive og spørre om hva de vil på et chatteforum vel... så utrolig sær du høres ut. Bare la være å være her inne da vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...