January10 - Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Er det noen som vet om det er normalt å ha hjertebank når man er gravid? Hjertet mitt banker i en voldsom fart, å jeg blir anpusten ofte. Selv når jeg sitter i ro. Det føles ut som hjertet "hopper" inni brystet, å jeg føler at jeg nesten letter i sofan.. det er veldig ekkelt..
Kitsune Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Helt normalt. Prøv å gå en trapp, da blir du anpusten da!!
January10 - Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 Går i trapper hver eneste dag opptill flere ganger. Men det er verst når jeg sitter og ligger i ro.. Men er sikkert normalt :-)
Kitsune Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Hehe, ja det er litt rart det der... Men det er akkurat det samme her, blir sliten av å ligge stille:P Det er fordi kroppen lager mer blod og da må hjertet jobbe hardere for å få det rundt har jeg lært etterhvert:) Jeg har kommet til 26+4 så det har gitt seg litt her, men merker det fortsatt av og til. Merker mer at lungene blir litt klemt, så det blir tyngre å puste. Jeg har vokst ganske fort jeg da:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå