Gå til innhold

Heisann! :-) Lenge siden jeg har vært her inne nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er nærmere ett år siden jeg skrev sist innlegg her på DiB... Det var rett etter at vi mistet den lille jenta vår.

Men nå er jeg tilbake (selv om nok det sikkert ikke er noen som husker meg :-P)

Siden sist har vi fått en liten gutt :-) Han kom 11.08 og er bare helskjønn :-) :-) Han var 2950 gr og 47 cm lang, har gått litt tregt med vekta hans, så han har akkurat tatt igjen fødselsvekta pluss ca 100 gr til og i dag er han tre hele uker :-)

Vi koser oss masse hjemme, nyter hvert sekund, men tiden flyr så altfor fort...

Så er planen å bli mer aktiv her inne da, om lillebror gir meg lov hvertfall ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker deg!:o)

Gratulerer så masse med gutten og velkommen tilbake:o)

Skrevet

Jeg husker deg:) Gratulerer!!! Vi får henge litt her sammen om våre små tillater det. Jeg logga inn i starten av svangerskapet for første gang på månedsvis, og nettforum har vært nyttige for en nybakt tvillingmamma.

Skrevet

Hei

jeg husker deg tenket på at det var lenge siden jeg hadde sett deg her trodde nesten du hadde byttet nik

Gratulerer så mye med Gutten

å velkommen tilbake

Skrevet

Å, så fantastisk! Jeg husker deg fra bim. Gikk gravid i fjor og husker at dere mistet jenta deres. Gratulerer så mye med en liten gutt! :-)

Skrevet

Hei Kine.

Husker deg fra i fjor, og husker jeg gråt en del tårer for dere.

Så fint at lykken smiler til dere igjen, gratulerer med gutten.

Klem (ikke sikkert du husker meg)

Skrevet

Jeg husker deg. Var det fra bim, kanskje? Sønnen min er født i sept.08, og jeg hadde så vondt av dere...

Gratulerer så mye med gutten! Koselig å se deg her igjen.

Skrevet

Jeg husker deg også :-)

Gratulerer med gutten! Kos dere masse :-)

Skrevet

velkommen tilbake, og kondolerer med englejenta.

gratulerer med gutten!

husker deg jeg og:-)

Skrevet

Husker deg :)

Gratulerer så mye med lillebror :)

Skrevet

Jeg husker deg veldig godt, satt med en liten tulle på 2 mnd på fanget og leste innleggene dine, og innså hvor utrolig heldig jeg var som hadde henne, mens tårene trillet..

Gratulerer med gutten, så hyggelig å høre! :)

Skrevet

Husker deg jeg også! :o)

Gratulerer så mye! Så koselig =)

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!! :-)

Koselig å bli husket :-)

Skrevet

Gratulerer med gutten :-) husker deg også godt fra Bim.

Skrevet

Hei!

Jeg husker deg godt jeg også. Så utrolig godt å høre at du er blitt mamma til en gutt!! Gratulerer! :)

Jeg ble 31. juli mamma til ei jente. Så da er vi flere med baby. Jeg vil nok også være her inne en del, om min datter tillater det. ja... ;)

Skrevet

Hei

Jeg husker deg kjempegodt fra BiM, tror vi hadde termin nesten samtidig i fjor. Huff, var lei meg kjempelenge over det som skjedde dere:( Men så utrolig fint å høre at du har fått en liten guttepjokk:) grattis!

Velkommen tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...