Gå til innhold

Hvordan har du det i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg har det fint, vi fikk testresultatene i dag, og vi har IKKE svineinfluensa:0) Så glad for at jeg ikke tok Tamiflu slik legen min ville!

Også er jeg høygravid i dag-40 dager til termin!

Herlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

har det i grunnen helt fint idag:) har gått tur, og holder på å bake brød:)

hadde menstermin igår, rier inatt og natta før. men ikke ul termin før om 14 dager, så spennende å se ka tid ho kommer:) ingen plager idag:)

gratulerer med å være høygravid:) nærmer seg for hver dag nå:) synes tiden har gått fort jeg:) ikke lenge siden jeg satt å sa til samboeren at det var 189 dager igjen....når jeg logget på bim:p

Skrevet

Idag har jeg det ganske fint, har vært ute og shoppa litt med ei vennine som skal ha baby i januar, og har fått brukt litt penger på meg selv:)

9dager igjen til termin og formen er bra enn så lenge:-p nyter de dagene hvor formen er fin:)

Gratulere som høygravid:)

Skrevet

Hei, hei:) Har akkurat vært på legevakta selv og fått meg sjekka. Våknet med en drøvel på størrelse med en traktor i dag, og hadde selvsagt "nøffe" i tankene. Legen der sa heldigvis at det mest sannsynlig ikke var det jeg frykta, for jeg hadde ingen andre symptomer, og han hadde heller ikke anbefalt Tamiflu siden det var veldig lite forskning på det og gravide.

Grattis som høygravid! 8 dager igjen selv:)

Skrevet

Hei:)

Takk for det dere.

Å, så heldige dere er som snart har termin! Da kan det jo skje når som helst! Jeg er så utålmodig av meg. Bra det ikke var svin da, og bra du har en oppegående lege. Legen min skulle jo prakke på meg Tamiflu, selv om jeg sa at jeg ikke følte meg spesielt syk og ikke hadde feber. Følte kun at det var en lett forkjølelse, og det var jo det det var.

Lykke til til dere, håper det skjer noe snart;) Så spennende en tid vi har foran oss. Heldige er vi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...