Gå til innhold

Hva slags bilstol skal dere ha til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist hadde jeg Britax Römer Babysafe Plus, men synes den var litt tungvinn da jeg ikke hadde base. Dessuten synes jeg babyen satt så veldig rett opp og ned i den (selv om jeg justerte ryggen ned det som var mulig).

Hvilket sete anbefaler du? Må ha noe som er kjapt da jeg har en sprelsk 2-åring som også vil fort ut av bilen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal bruke babysetet fra 1.mann. akta graco logico s. fungerer alldeles utmerket. litt stort og tungt men sikkerheten først så spiller liten rolle for min del;)(best i test på sikkerhet) men er enkel å klikke inn og ut av basen da. også er det sånn skruknott på beltestrammeren sånn at setet kan legges litt bakover.

men er veldig mange gode og sikre og ikke minst enkle og lette seter på markedet nå. du burde igrunn bare dra til en forhandler og prøve setene selv.;)

Skrevet

vi har nettopp kjøpt acta graco logicS :) etter anbefalinger fra venner og bekjente :)

Skrevet

Maxi Cosi.. hadde det til førstemann og har kjøpt det igjen! Strålende fornøyd!

Skrevet

Skal bruke bilstolen til førstemann, Maxi Cosi med base. Var veldig fornøyd med det, selv om han vokste fort ut av det..

Skrevet

Skal bruke maxi cosi. hadde det til førstemann og var veldig fornøyd :) så bruker det til nestemann også :D

Skrevet

Har kjøpt maxi cosi med base =) Har ikke fått prøvd den enda, men virker super!

Skrevet

Kjøpte Acta Graco Logico S med base til nr. 2, var veldig fornøyd med den, og vil også buke den denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...