*Villekulla* Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Når er det dere forteller søsknene at de skal få en søster eller bror? Sønnen min er 2 år gammel så jeg kan vel vente en del måneder tenker jeg. Er bare 6 uker på vei
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Rundt 3-4 mnd Jeg fortalte til mine litt før 3 mnd, de er helit i ekstase... de er 3, 6 og 9 år
Skravlemor26 Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 har en på 2,5. har nevnt at det kommer en baby til oss, og at den ligger i magen. tror ikke han skjønner det, men da er han litt forberedt på baby i allefall. sier hva vi skal gjøre med den, som å skifte bleie, gi melk, kose med etc.
pagoda m/ny spire Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 tenkte å vente til magen er stor nok til at jeg kan si at det bor en baby der...han er tre, storebroren....
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Det er egentlig greit å vente en stund, så ikke ventetiden blir så lang for dem. Mine syns de har ventet en evighet på den babyen nå, og jeg er bare i uke 18. Vi fortalte det da jeg var 5 uker pga ekstrem svangerskapskvalme. Merket at de ble bekymret når jeg var så mye "syk", så da var det bedre å fortelle at mamma skulle ha baby og ble litt kvalm og sliten pga det Men fortell det for all del til ham mens andre får vite det. Grusomt hvis noen forsnakker seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå