Gå til innhold

Dere med flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det dere forteller søsknene at de skal få en søster eller bror? Sønnen min er 2 år gammel så jeg kan vel vente en del måneder tenker jeg. Er bare 6 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 3-4 mnd :)

Jeg fortalte til mine litt før 3 mnd, de er helit i ekstase... de er 3, 6 og 9 år

Skrevet

har en på 2,5. har nevnt at det kommer en baby til oss, og at den ligger i magen. tror ikke han skjønner det, men da er han litt forberedt på baby i allefall. sier hva vi skal gjøre med den, som å skifte bleie, gi melk, kose med etc.

Skrevet

tenkte å vente til magen er stor nok til at jeg kan si at det bor en baby der...han er tre, storebroren....

Skrevet

Det er egentlig greit å vente en stund, så ikke ventetiden blir så lang for dem. Mine syns de har ventet en evighet på den babyen nå, og jeg er bare i uke 18. Vi fortalte det da jeg var 5 uker pga ekstrem svangerskapskvalme. Merket at de ble bekymret når jeg var så mye "syk", så da var det bedre å fortelle at mamma skulle ha baby og ble litt kvalm og sliten pga det :)

Men fortell det for all del til ham mens andre får vite det. Grusomt hvis noen forsnakker seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...