Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Er gravid i uke 36 og kjenner røyksuget enda. Jeg visste ikke at jeg var gravid,men sluttet med engang jeg så testen. Jeg har lyst på røyk,men lavær siden jeg vet jeg har noe lite inni magen som ikke vil ha slikt.. Flere som har det slik?! Har dere begynt å røyke igjen? Evt når..?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg røyka nesten en 20 pk om dagen frem til jeg fant ut jeg var gravid, kutta tvert på dagen, da var jeg 4 uker, nå er jeg i uke 34 å kjenner enda røyksuget. Kan sitte og fantasere om røyk mange ganger om dagen. Men akkurat som deg lar jeg være pga babyen i magen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Så flink dere er :-) Jeg røyker, desverre. Men ikke mange om dagen, selvom en er en for mye.. Er gravid i uke 22
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 jeg sluttet litt uti svangerskapet, i ca to-tre mnd men begynte etter det å røyke igjen da røyka jeg ganske mye i noen mnd, men har nå begynt å trappe ned igjen. Vil kvitte meg med den dritten, ikke lett. er i uke 36.
Gjest Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Jeg sluttet å røyke tvert den dagen jeg testet positivt. Har ikke visst om graviditeten så lenge, men foreløbig så går det veldig greit;)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Jeg sluttet å røyke da jeg fikk pos. test. Dessverre begynte jeg igjen da ammeperioden var over.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Har dessverre ikke klart å stumpe røyken heller.. har redusert, men ikke slutta. Det er ikke lett. Uke 34 nå.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Ja, jeg savner virkelig røyken min.. Men den lille i magen er viktigere. Jeg sluttet med en gang jeg fikk positiv test men sprakk noen ganger helt i starten av svangerskapet. Nå går det heldigvis veldig bra!! Men JA, jeg savner å røyke..
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Jeg savner røyken syykt mye ja.. Men skal ikke begynne igjen.. har spart helt vilt mye penger;-D
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Kuttet ned GRADVIS og i uke 15 var jeg røykfri. Jeg klarte ikke å slutte helt med engang, og det funket helt perfekt med å gjøre det gradvis- jeg forberedet meg psykisk til endelig røykeslutt. Har nesten ikke vært røyksugen siden jeg sluttet, glemte at jeg var en daglig røyker før og røyken var noe jeg ikke kunne leve uten en eneste dag. Men tanken på den lille i magen forandret alt og etter at jeg sluttet begynte jeg å NYTE SVangerskapet med GOD SAMVITTIGHET:) Mine venner røykte ikke foran meg i begynnelse, men nå gjør de det og jeg er totalt likegyldig, og er så glad for det. Du får holde ut- bare litt til, og du får se snart kommer den dagen når du kan nyte røyken uten å få dårlig samvittighet, hvis du da i det hele tatt skal ha lyst på røyk. Ikke fall for fristelsen, der det er en trekk er det fort en sigarett og så er man røyker igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå