Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hmm, litt håpløs overskrift, menmen... Altså, min mann og jeg var særdeles uforsiktige i helgen. Vi pleier å bruke kondom, men etter noen glass rødvin så forsvant visst fornuften. Angrepille var det heller ingen som tenkte på... Igår og idag har jeg kjent litt stikninger i magen. Jeg kan ikke huske hvordan ting har gått for seg rundt befruktning i mine to forrige svangerskap, derfor ville jeg høre her. Kan det være noe befruktning/festing jeg kjenner?!! Nå skal det sies at jeg forventer mens førstkommende søndag, dvs ca 9 dager etter ubsekyttet sex. Jeg har vanligvis sykluser på 28 dager, men kan være litt ustabilt siden minstemann her er 5 mnd. Jeg ammer ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg skjønte at jeg var gravid sånn ca 1.5dag etter vi hadde sex (ved el). Stikkinger i magen, og "gravidkvalme" kom etter noen dager til. -Er det krise om du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Takk for svar! Njaa.. ikke krise akkurat, men ett år tidligere enn muligens planlagt. Men, sånn kan det gjerne gå når alkoholen tar over plassen for vettet. Får vel bare avvente og se om mensen dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå