Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Reima og Reflex er gode merker ja. Reima er bedre på dress enn Reflex riktignok. Men på regntøy er Reflex en av de bedre. Reflex regntøyet koster 399 og 499 alt etter modell. Se mer her: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Barnasarbeidstoy Reima prisene varierer også fra modell til modell og avhenger også av størrelse. Pris for hver enkelt modell kan du finne på http://www.reima.fi/no/produktsok/
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Er 30-50% på reima og reflex dresser på barnashus nå. Nettopp kommet hjem derifra nå med tre store poser med Janus, Joha, Levis, Reima og Reflex...Er så mye fint der....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Æsj, Anonym 13.54! Kan du ikke bare si..."Jeg har ræva full av penger"? Kvalmt å høre på.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Jeg synes ikke det er kvalmt , har man lyst har man lov..herregud ! Folk må slutte å være så krasse mot hverandre her.. husk at her er det alt fra rike til fattige...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 HELT greit å være rik eller fattig, men man trenger jo ikke gni det inn til andre. Hilsen første anonym som ikke var fornøyd med rikmannsnakk!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Er det muuuuuulig????Er vel ikke rikmannsnakk det der vel???Take a chill pill!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Jeg mener nå at mange av disse merkene er noe de fleste kjøper...fordi det er bra kvalitet...ikke fordi man er så kvalm liksom.
Potetstappe Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 er det det på alle barnas hus? Kikket på nettet nå men så ingenting om det...?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Vår unge går i naturbarnehage og er derfor nødt til å ha noe av det beste, nettop pga at h*n er ute nesten hele dagen.. Reima tec er iallefall det merket som de i barnehagen faktisk anbefaler.. De dressene jeg har sett på har kostet rundt 1000 kr.. Veldi dyrt, men de holder seg godt, så de kan jo faktisk brukes på flere barn og i tillegg selges etterpå.. Får man dem på tilbud kan du jo da få dem til rundt 500..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 Ja, er masse tilbud her hvor jeg bor iallefall. Kom hjem med 4 reima dresser, og det var 50% på de!!!! (kjøpte seff forskjellige dresser da. Regn, fleece, bomull og innedress) Betalte tilsammen 1400kr for de fire dressene, og slipper å kjøpe noe som helst dress hele høst/vinter/vår. Det var masse Reflex inne-kose-drakt på tilbud også, helt ned til 70%. Og en ting til dere anonyme som sier at jeg er rik og bla bla bla. Hvordan vet dere det? Er ikke mer rik en ei med vanlig permisjonspenger, men foretrekker å handle bra klær på salg! Det ville vel dere og gjort. Dere er bare misunnelige på at jeg fant en butikk med SALG. Rart det skal være så vanskelig å være glad på andres vegne??
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Er veldig fornøyd med reflex dressen. Kan brukes hele året. fleecedress som følger med (som du kan bruke til vinter og kalde dager) eller uten vår og høst (varme dager). Lett å bevege seg i, skikkelig kvalitet. Betalte 550kr inkludert fleecedressen (tilbud). Har også reflex regntøyet,betalte 500kr inkludert fleecesett (tilbud) (bukse med seler og genser,altså fleecesettet er seperat,henger ikke fast i regntøyet). Begge deler på barnas hus. Anbefalt av barnehagefolk og mange andre. Har prøvd flere regntøy men dette var det beste. (regntøyet kostet 399 uten fleecesett, de har også ett annet sett til 349kr,begge ska være like bra.) Lett å bevege seg i,ikke for tykt,akkurat passe. Skal jo ha en del.og det går fort penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå