Gå til innhold

6 mnd baby. soving på fly, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt er snart et halvt år. Og han har hele tiden sovnet i sin egen seng og aldrig i fanget vårt. Når han blir grinete og trøtt er det eneste som funker å legge han i sin egen seng og gi han smokken, da sovner han med en gang. og fint er jo det. MEN nå skal vi ut på en 4 timers flytur og hva skal vi gjøre da? Jeg er redd for at han ikke skal klare å sovne i fanget vårt og bare grine etter senga. Er det noen som har hatt det likt og som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke så mya annet å gjøre enn å ha han på fanget og håper at han sovner der:)

Skrevet

Vi legger alltid tepper og puter ned på gulvet ved beina våres og så sover de kjempebra der.

Mye bedre det enn i fanget.

Skrevet

Skal dere fly på natta da? Ellers kan han vel sove før dere drar?

Skrevet

Her har plutten aldri sovet noe annet sted enn i vogna eller senga si (med unntak av da han var bitteliten og sov heletidenoveralt). Hadde en drøyt 3 timers flytur nå i august og han sov helt kongelig. Smokk, kaninen han pleier å ha i vogna + gulpeklut så slokna han. Fikk ikke sove til vanlige tider siden flyturen ned var før vi vanligvis står opp om morran og flyturen hjem var etter han vanligvis er lagt for kvelden, men alle inntrykkene på vei inn i flyet, lydene og døsende flydur gjorde sitt. Litt grining rett før øynene gled igjen men det var ingenting å snakke om. Ikke tror jeg noen merka det heller pga illsint 2-åring lenger bak i flyet, hehe... Jeg tror det kommer til å gå over all forventning for dere, det gjorde det i alle fall for oss :o) Flyturen hjem sov han hele tiden, flyturen ned sov han litt + nesten hele bussturen etterpå (ca 1 t).

Skrevet

Jeg har en sovebaby delux, så hvis vi skal holde han våken hele turen, hadde det fort nok blitt ramaskrik. Han sover mye. Men det var godt å lese at det hadde gått så bra for dere yaddaline, han har også en liten kosebamse og kluter og greier han må ha, så vi får håpe at det går bra med dem. også var det lurt å legge han nede ved beina, kanskje vi gjør det.

Skrevet

Samme her. Vår gutt sover aldri på fanget. Men på flyet sovner han alltid. Tror det er duringen i flyet eller noe.

Skrevet

Du kan sjekke med flyselskapet om de har babyseng. SAS har i alle fall på noen flygninger en slik sak babyen kan sove i så lenge han/hun er under 11 kg.

Skrevet

jepp, babyseng er tingen om flyselskapet har det. må betale litt ekstra, men det er verdt det! Vi betalte 500 kr eekstra for 3 seter fremme i flyet og da fikk vi babyseng! :)

Hvilket flyselskap skal dere reise med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...