Gå til innhold

Søvnløs.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som plages med søvnen?? Er i uke 37+4, og får omtrent ikke sove om netterne. Føler at jeg koker over, kan ikke bli kaldt nok rundt meg, og finner ingen stilling som er god å sove i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det som deg, ble nesten desperat etter ett par uker uten mer enn 1-2 timer søvn pr døgn... Nå går jeg til akupunktur og det hjelper virkelig på meg. Kroppen slapper av og jeg sovner ila kort tid etter jeg har lagt meg :)

 

Verdt et forsøk hvertfall, jeg hadde ikke troen på det før jeg rådvill prøvde hva som helst :P Kan jo ikke være utslitt før det hele har startet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer i den, hadde min første time med akupunktur i går, og har hatt den beste natta på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja tror vi er ganske mange...

Har sovet dårlig siden midten av juli. Er nok så sliten.

Disse urolige bena er til å bli gal av...

Det sies jo at man våkner oftere og oftere jo nærmere man kommer termin, for å gjøre kroppen klar til å amme ofte..

Mager trøst når man er kjempesliten.

Mannen min fikk tak i et soneterapi ark (bok) kan sikkert finnes på nett.

Hver gang han gjør dette på bena mine så sover jeg hele natten.

Det er jo også koselig at man blir dulla litt med og at man sitter sammen.

 

Jeg har nå 1 dag til termin og håper at ting skjer snart.

Ellers så bruker jeg healer som også samtidig gir massasje.

Det er absolutt å annbefale.

 

Lykke til jenter zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går også til akupunktør, og har merket at jeg sover bedre om nettene nå, sammenlignet med før jeg begynte. Da hadde jeg mer enn ca annenhver natt hvor jeg ikke fikk til å sove, selv om jeg var dødens trørr. Så det endte med at jeg bare måtte stå opp. Absolutt verd forsøket altså :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Er i uke 39 og har slitt med søvnen i flere uker. Ungen er mye våken på natta, masse kynnere og jeg må stadig på do.

I natt sovna jeg 06.30.. Utrolig kjedelig å ligge våken og høre på at samboern som sover som bare det.. argh..

Men nå er det jo forhåpentligvis kort tid igjen på meg da, så jeg skal ikke klage. Er vel bare å stålsette seg til neste våkeperiode, som sikkert varer mye lengre.. Hurra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jaaa søvn er det definitivt mangel på! Folk rundt meg sier at det blir lite søvn og man kommer til å bli så sliten når baby kommer, men jeg ser virkelig bare frem til nattevåkene MED baby, i forhold til nattevåker UTEN baby... det føles liksom så bortkastet å ikke få sove om natten nå. det må da bli noe helt annet når det blir en God grunn til å ikke få sove og må stå opp flere ganger om natten=)

Unødvendig å få nattesøvnen ødelagt fordi man ikke klarer å ligge i samme stilling i mer en 15-20 min, koker over av varme, eller må tisse 10 ganger i meellom der igjen:P hehe.. men men.. nå er det snart over jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...