Gå til innhold

Vært på UL i dag:))


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Åhhh, så kjempekoslig å se lille nurket:) Endelig:))

Føler meg med en gang mye mere gravid og det blir realistisk at jeg skal bli mamma igjen!!

Gleder meg sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig da!! Gratulerer!

Vi har ikke UL før mot slutten av oktober, pinefullt å skulle vente så lenge! -surrealistisk at det er liv inni meg :o

Men på lørdag har vi fullført første trimester, og det skal i seg selv bli superdeilig! Kos deg masse videre med gullfrøet ditt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gratulerer! Jeg var på tidlig UL for noen uker siden for å finne ut hvor langt på vei jeg var ( vi var ikke helt sikre...hehe..) Gynekologen sa uten å blunke da at jeg var 7 uker på vei, som betyr at jeg nå har startet på min 12.uke. Men da jeg var hos legen sist uke, sa han at "det er jo ikke sikkert det stemmer, jeg tror du er 7 uker nå". Gjett om jeg ble motløs? Kan ikke forstå at han kan si det når gyn målte fosteret og sa at jeg var 7+1?

Uansett...legen henviste meg til gyn igjen, så jeg skal 9.sept for ny UL...håper så inderlig at legen tar feil og at jeg er 12 fullgåtte uker i slutten av denne uken,... Hva tror dere?

Alle symptomene jeg har minner jo mer om 12.uke enn 7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 11+3 i dag, og gleder oss en hel masse til lørdag -da har vi tolv fullgåtte uker :)

 

Men symptomer tror jeg kommer forskjellig for oss alle og for hver graviditet. Jeg har ikke kastet opp, men begynte å brekke meg en del for et par uker siden. Også livmorstrengene som strekker seg har jeg kjent lenge.

 

Men det er jo 5 uker mellom 7 og 12; syns vel kanskje det høres litt rart ut hvis gynekologen sa du var i uke 7 hvis du da var i uke 2, skulle jo tro det var stor forskjell på det..!? Du må hvertfall ha lykke til med utregninga!! -håper det viser seg du er 12 ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og synes jo det er veldig rart, og er selv ganske sikker på at jeg nå er 12. Grunnen til at jeg var litt usikker var fordi den siste mensen jeg hadde var veldig merkelig, egentlig bare en bitteliten blødning en dag, også var det liksom ikke mer..Gleder meg til UL neste uke, og håper den viser 12 :-)

 

Skal prøve å huske å oppdatere her når jeg har vært på UL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stol på intuisjonen!! Det er jo etterhvert det vi skal gjøre for å være gode mammaer :)

-som her, jeg er sikker på kjønnet, selv om det er altfor tidlig til å sees/ vites enda. Og vi har blitt enige om å få overraskelsen den dagen vi blir foreldre, men plumbotesten... den har vi ikke snakket om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trur meir på 12 enn 7. For 5 veker feil...... då skulle fosteret vera 1 dag, og det syns jo ikkje. 7 fullgåtte mammaveker er 5 fosterveker.

Eg er idag på 13+4, og magen er stor og rund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...