♥tosmåtroll♥ Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 selv om den lille antageligvis ikke har kolikk,men sliter enormt med magevondt og sutrer mye pga dette! Vanskelig å finne ut om det er noe jeg spiser...han er 6 uker snart, og jeg vetdet er vanlig med endel magesjau istarten,men synes så synd i han! Har hørt av flere at dråpene hjelper, men er skeptisk! Np\oen som har prøvd disse?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg gav det til Adrian,han hadde kolikk da.Hjalp på han iallefall. Feis skikkelig mye av det hehe,så jeg kunne ikke ta han med på butikken,for han feis så høyt at alle trodde det var meg
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Vår jente på 4 uker sliter med magesmerter selv. Men vi har droppet minifomen fordi de inneholder hormonsforstyrrende stoffer... Inntil videre er det ikke såååå ille at vi vil ta sjansen på det. Har du forsøkt å kutte ut melkeprodukter? Det fungerer visst for veldig mange. Sliten av dette selv jeg. Dagene går jo bare til amming, byssing og bleieskift. Og masse skrik...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2009 Hehe...dakar liten...men gav du det før hvert måltid? Han spiser jo hver 3-4 time, så det blir jo en hel del med dråper...og hvor lenge brukte du di?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Før hvert måltid ja. Brukte det vel i 4 dager. Fikk det anbefalt av HS,men vet det er folk som ikke ville brukt det. Jeg forsøkte å kutte ut melkeprodukter og alt det der,men ingenting av det hjalp. Kun miniform. Og sukkervann.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2009 Off ja...man blir sinnsykt sliten av så masse sutring! Glad han ikke skriker i ett slik enkelte har det! Ja har hørt om dette med melkeprodukter...men gud...det er melk i alt mulig...blir litt av et styr om jeg ikke skal få i meg noe...men er vel kansje verdt et forsøk!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Det er hvertfall litt mindre drastisk enn å gi ungen hormonforstyrrende dråper... Hver 3.-4. time er jo forresten ikke ofte med mat syns jeg. Her er det annenhver time og på kveldstid hver time enda. Ifølge ammehjelpen er dte visst normalt når de er så små, men ikke mindre slitsomt av den grunn...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2009 Min er så despo når han drikker at han drikker seg full på et kvarter..deretter 1 time med gulping og sutring...så sover han litt...og etter 3-4 timer er det påan igjen...hehe...fantastisk spennende:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå