Gå til innhold

Bringebærkapsler eller te, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det, og vil anbefale det videre?

Og når begynnte dere?

Stemmer det at det er med på å modne livmora, slik at åpningsfasen tar lengre tid?

Hadde vært fint å få høre andres meninger på dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, åpningsfasen tar KORTERE tid mente jeg... hehe

Skrevet

Ingen med erfaringer?

Skrevet

Jeg tok bringebær kapsler i forrige sv.skap, begynte i uke 35. Fødte 25dager før terminen! Fødselen gikk relativt fort,om det var kapslene som hadde innvirkning vet jeg ikke? Men kommer nok til å ta de denne gangen også, men vil ikke starte før uke 36 om det går:)

Skrevet

jeg drakk te den siste måneden, men vil ikke si at de hadde noen særlig virknig... gikk så sent... :(

Skrevet

Jeg tok bringebærkapsler den siste mnd, begynte kanskje før også, husker ikke helt. Fulgte iallefall det som var anbefalt :)

Er litt vanskelig å si om det virka eller ikke :) Jeg hadde iallefall en kort og fin fødsel, og livmora mi krympa veldig fort tilbake til normal størrelse igjen.

Kommer nok til å ta det denne gangen også.

Skrevet

Jeg tok kapsler fra uke 30. Jeg fødte 11 dager før termin, fødselen tok 2,5 t og livmora var på plass igjen innen en ukes tid.

Om jeg fikk "hjelp" fra kapslene, er ikke godt å vite, men jeg kommer til å ta de ved neste svangerskap også, hvertfall.

Skrevet

Jeg drakk bringebær-te hver dag siste trimester av forrige svangerskp - fødte 4 dager over termin og hadde en LANG fødsel. Denne gangen har jeg heller satset på kapslene, og vet enda ikke om de har noen effekt da jeg ikke har født enda :) Hun på helsekosten anbefalte å ta kapslene 1 mnd. etter fødsel også, fordi det hjelper livmoren å trekke seg sammen fortere.... eller noe sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...