Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser fødselsannonser i lokalavisa. Lurer på om det bare er her det er vanlig å takke alle leger og jordmødre og barnepleiere ved navn i fødselsannonsen. Det tar jo halve annonsen, jo! Vi gjorde ikke det første gangen, og har ikke tenkt å gjøre det neste gang heller. Hva er vanlig hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser at et er blitt mer vanlig å gjøre dette nå ja. vi har ikke gjort det tidligere og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. da må det oppstå noe spes sånn at jeg føler et veldig behov for å takke noen.....

Skrevet

Mange gjør det ja. vi gjorde det ikke, men jeg ville nok gjort det dersom jeg fikk et spesielt "godt forhold" til jordmor eller barnepleier..

Skrevet

Jeg kommer ikke det å gjøre det dersom ikke det er noe spessielt. Men det kan jo hende jeg gjør det dersom det for eksempel oppstår komplikasjoner, og det er en eller to spesielle som stiller ekstra opp for meg! Da vil jeg nok gi dem en ekstra takk!

Skrevet

Vi takket jordmoren vår, syns hun var helt fantatisk. Ble så glad i henne på de timene at jeg skulle gjerne tatt henne med hjem...

Men de fleste jeg kjenner pleier ikke å takke personalet på sykehuset, så sant det ikke har vært noe spesielt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...