Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 En gang i uka hvertfall. Spaghetti eller lapskaus.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Nei ikke ofte. Men det hender. Da er det lapskaus eller sånn capri. Kjøper jo også av og til joika kaker og fiskeboller og lager en middag ut av det... Man trenger ikke stå i lang tid hver dag for å få middag, noen ganger har man faktisk ikke tid eller ork!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Av og til. Skal ha fiskeboller idag fra hermetikk. Noen ganger har vi Laupskaus.
nick_350414 Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Vi spiser sjelden middag bare bestående av hermetikk, men bruker ofte noe i maten. Det vi bruker mest av er erter, bønner i forskjellige varianter, mais, annanas, kokkosmelkog noen ganger sauser som ferdig pastasaus, sursøt saus og saus til "indiske" retter. To til tre ganger i året bruker vi også ting som kjøttboller, fiskeboller ol fra boks.
Eucerin Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 nei, kommer heller aldri til å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Nei, egentlig ikke. Det er fiskeboller eller mais vi har som er fra boks;) Så det blir heller sjelden, ja. Kan være at en boks med skinke blir kjøpt til pastasalat, dersom vi ikke bruker kylling som vi bruker.
eggstokk Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Sjeldent, men mannen elsker Maxboller, så innimellom så har vi det for hans skyld.
Himmel og hav Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Sjelden. Joikakaker en gang annethvert år eller no, også en maisboks i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Kun fiskeboller, dette har vi vel 2-3 ganger i løpet av året.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 Jeg har aldri smakt sånn ferdig hermetisert middag tror jeg, er det godt?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Bare mais, hermetiske grønnsaker som tilbehør.
S. Skrevet 1. september 2009 #14 Skrevet 1. september 2009 Veldig sjelden, rett og slett fordi jeg ikke liker det. Eneste er fiskeboller, det hender en sjelden gang. Og naturligvis hermetisert mais til salat e.l.
3 er nok! Skrevet 1. september 2009 #15 Skrevet 1. september 2009 Eneste vi kjøper av hermetikk er mais og tomatpurè, men ikke et vondt ord om spaghetti ala capri
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #16 Skrevet 1. september 2009 No verre enn den i-hjæl-kokte spagettien på boks med utvanna tomatsaus kan jeg IKKE tenke meg.... Det er ikke greit til kattemat engang.. Fysj, skulle vært forbudt.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #17 Skrevet 1. september 2009 kun hermetiserte grønnsaker og fiskeboller en gang i blant... Alt annet jeg har smakt er grusomt synes jeg... Jeg bruker mye poser og halvfabrikata, men ikke boksemat..
OleMari Skrevet 1. september 2009 #18 Skrevet 1. september 2009 fiskeboller, joikaboller, mais, ananas, tomatpure, bønner, babymiddag når vi har neo han ikke kan få (på glas, men dog hermetisert)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #19 Skrevet 1. september 2009 Aldri hele middager nei, men bruker hakkede tomater og tomatpure til tomatsaus, mais av og til, salatbønner og en boks med kokosmelk når jeg tester thai-oppskrifter:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #20 Skrevet 1. september 2009 Fiskeboller et par ganger i året (men det er vel strengt tatt alene ikke en helt middag). Ellers blir det jo litt hermetikk: Kokosmelk Mais Tomatpuré Favabønner Linser (nå og da) Hakkede tomater
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #21 Skrevet 1. september 2009 Maiskolber tomater erter Og jeg ELSKER maxiboller ) Poteter og MASSE av tomatsausen,-mmmmm nydelig...Men de andre liker det ikke, så hittil i år har vi ikke spist det.Og det selges ikke pålokalbutikken (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå