Gå til innhold

Lei lei lei lei lei lei lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av å gå gravid. Lei av alle spørsmålene om det ikke har kommet noe baby enda. Lei av å høre om folk som føder før tiden. Lei av å føle meg sliten. Lei av å drømme så realistisk om å føde og at babyen er her, når jeg våkner og er like gravid. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre...

Termin imorgen og jeg er bare lei nå.

DRITT!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig-enig-enig-enig-enig!!!

Har ikke termin før den 12., men er virkelig DRITLEI av å ha diger mage, bli andpusten av ingenting, ha hetetokter, ha maserier og av å generelt bare vente!!!

Skrevet

he he... skjønner vi er lei her. svarte på hverandre sitt innlegg :)

Jeg må bare prøve å innstille meg på at hun ikke kommer før om 2 uker jeg. ellers blir jeg GAL tror jeg.

Skrevet

Min nummer to kom 16 (SEKSTEN!!!) dager over termin - ikke for å ta fra deg alt mot, men det kan faktisk skje....

Likevel sitter jeg her - dum som jeg er - og håper på før termin denne gangen. Kommer jo ALDRI til å skje....

Skrevet

huff! Merker jeg gruer meg allerede til å gå 2 uker over. Ei venninne av meg fødte også 16 dager over termin.

Bare dumt av meg å tenke at jeg kan føde når-som-helst da... for det er jo bare å lure seg selv... Hvertfall med førstegangs er det jo veldig vanlig å gå over. Huff, nei jeg får vel bare fylle dagene med noe å gjøre.

Men det er godt å få klage litt også :)

Skrevet

Det er sikkert og visst!

Men for å trøste bittelitt - det er større sannsynlighet for at du får før enn at jeg får før - i og med at jeg har gått over med begge de to andre:))

Lykke til, hvertfall, med både venting og.....mer venting ;)

Skrevet

Likevel ... du har født før... :) så du har en fordel der i alle betydninger. du vet til og med mer eller mindre hva du går til :)

Masse lykke til ja, er vel ikke annet å gjøre enn å vente :)

Vi ler sikkert av oss selv om noen uker når vi sitter der med go-ungene i armene :)

Skrevet

...kan hende vi til og med savner at bebbisen var inni magen når vi går der, natt etter natt med en hylende unge som vi rett og slett ikke har peiling på hvorfor gråter....

Godt man glemmer en del... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...