lille skatten Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Det var en i gaar som sa: du som er hoeygravid... til meg og jeg ble litt overasket for jeg tenker ikke paa meg selv som det enda, er 29 uker i dag. Og magen er ikke kjempestor men jeg er lav saa kanskje andre syns den er stoerre enn det jeg syns selv.. Men naar er det vi kalles hoeygravid??
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 når det er 40 dager til termin
Romeren Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Noen som sier at det er når man har 42 dager igjen? (Eller noe?) Du er nok ikke høygravid helt ennå, da... Men det er sånt folk sier! (Mora mi og sa det til meg for noen uker sia, selv om hun vet det ikke stemmer... )
lille skatten Skrevet 1. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2009 Haha ja det var det jeg tenkte. foelte meg ikke helt i den kategorien enda.. takk for svar.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Hm... Jeg trodde også det var da man hannde 40-42 dager igjen. Har ei bekjent som også er gravid, og sa at nå var ho 29 uker på vei og ENDELIG høygravid. For det sto visst på uke for uke på www.mammanett.no Men jeg er enig med deg lille skattten, føler heller ikke at jeg er i den kategorien enda jeg heller, og jeg er 34 uker imårra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå