Sørlandsperla Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med ulike vippestoler, og som har noen å anbefale. Tenker jeg snart må få kjøpt inn litt sånt utstyr..fødsel nærmer seg jo med stormskritt!!
gutteklubben grei Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Synes alle disse ser veldig like ut jeg.. Har en Carena, og er helt grei den :-) justerbar både rygg og fotdel, så barnet kan ligge helt flatt om man vil. Liker ikke BabyBjörn sine, synes de er alt for oppreiste nå barnet er helt lite, men de kan kanskje legges ned de også..?
lille skatten Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 VI har bestemt meg for aa kjoepe baby bjorn sin for denne skal vist nok vare den som er anatomsik best for babyen helt fra de er nyfoedt, de har tre innstilleinger. Jeg syns ikke den er saa fin men den svarte er helt ok saa det blir nok den..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Vi har kjøpt vippestol fra babybjørn. Vet egentlig ikke hvorfor akkurat babybjørn, men jeg synes de var finest av de vippestolene jeg har sett på
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Har hørt at de på JYSK med ole brum på er fine. Har ingen erfaringer selv.
AmExx Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Her må jeg bidra. Har ei fra før, og vi kjøpte babybjørn, samt at vi har fått lånt div andre typer når vi har vært på turer og besøk. Og jeg sier bare en ting, ingen er i nærheten av babybjørn sin, den er etter min erfaring den beste! Den er veldig god for ryggen på babyene, og gir veldig liten belastning pga måten den er på. Belastningen blir jevnt fordelt, mens på de som er leddet slik at man kan justere både rygg og fotplate ikke gir den samme støtten. Den er litt dyrere, men man kan få kjøpt de billigere på finn, evt så kan man selge den der etterpå.
entil :) Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Babybjørn! Har aldri hørt om noen som ikke er fornøyd med den. Har man først prøvd den, tror jeg aldri man vil vurdere noe annet. Ingen av de andre merkene som ligner på denne. Veldig lett å få solgt på Finn etterpå dersom man ønsker det. De fleste som legges ut selges med en gang.
Gjest Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Jeg ønsker meg en babybjörn! Mye pga av at den ser så behagelig ut for ungen og litt fordi jeg synes den ser finest ut av alle de vippestolene jeg har sett på.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Babybjørn er absolutt den som er best for barnet å sitte i. Men den skal jo ikke brukes så mye når de er små. Vi begynte ikke med vippestol før hun var 4 mnd vi altså, syns det er greit å vente til de er litt stødige i ryggen. Men jeg vet at dersom vi denne gangen også får en kolikkunge så kommer jeg til å kjøpe en stol med vibrering. Det skal visstnok funke bra.
Candy girrrl Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Venter nummer 4. Hadde en vanlig en til de to første. Så Baby bjørn og en eletrisk avansert en m vuggefunksjon til nummer 3. Min konklusjon er: Hvorfor i alle dager kjøpte jeg ikke Baby bjørn før!! Verdens beste vippestol! Lett og bære med rundt i huset. Og skal ungen ha en liten dupp gynger men stolen med foten når du sitter i sofaen. Sovner på ett minutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå