♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jeg har så lyst til å kjøpe noe til samboeren min som han skal få på sykehuset når den lille kommer. Jeg har tenkt litt på å kjøpe ett kjede med sølvplate på eller noe, som man kan gravere inn fødselsdatoen og navnet til den lille på. Og når vi senere skulle få flere barn, så kan vi gravere inn fødselsdatoen til de også. Tror dere han blir glad for det? Noen andre forslag?
gutt06&09 Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 God idé! Jeg ga mannen min en ring med gravering (Til pappa fra .... + datoen), han ble kjempeglad:-D Litt orging med gullsmed og søstra mi, vi ante jo ikke når han kom eller om det ble navnet vi hadde snakket om, men dagen etter fødselen fikk han den. Tenker at det må bli en ring denne gangen og, men et kjede er en super idé!!
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 En ring var også kjempelurt! Men han jobber som tømrer, så er redd den vil bli lite brukt eller veldig slitt. Hehe:) Lurt å belage seg på noen som kan fixe gravering slik at den er ferdig gravert når han får den:) Det skal jeg absolutt prøve å få til:) Takk for tipset!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg synes det hørtes ut som en kjempefin og personlig gave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå