Gå til innhold

Snart termin...

*stine j-g-j *har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå, høygravide og fødeklare jenter!

Bare lurer på om det bare er meg som tenker at "her kommer det ALDRI noen baby!" I den nye vogna som står i stua kommer det aldri til å komme noen baby - det er liksom så innmari uvirkelig at den "klumpen" som sparker og spenner inni meg faktisk i nærmeste fremtid kommer til å bli et familiemedlem her i huset...helt surrealistisk!

Dette er nummer 3, og jeg har hatt samme følelesen med begge de to andre. Husker da jordmor kom inn med vugga på fødestua og sa at "Nå må vi lukke vinduet slik at babyen ikke blir kald, for den kommer snart ut nå!". Særlig!!! Men ut kom hun, jo...

Blir helt merkelig å komme hjem med en baby igjen...at den babyen faktisk skal bo her sammen med en stolt bror, søster, pappa og mamma...

Virker så leeeeeenge til, men har termin til neste lørdag. Måtte bare lufte noen tanker her jeg sitter i stua og venter...og venter...og venter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes jeg har ventet leeeeeenge selv jeg - har termin imorgen, og synes graviditeten har gått veldig fort, men nå siste ukene har jeg faktisk innstilt meg på at hun kan komme når som helst - og det er nesten så jeg angrer på at jeg har gjort... for jeg blir så skuffet hver morgen vi våkner og det fortsatt ikke har skjedd noe i løpet av natten.

Er så spente og vi gleder oss, så det er nesten uutholdelig.

Nå har jeg mest lyst til bare å omstille meg på at hun mest sannsynlig kommer 2 uker over tiden istedet (er førstegangs).

Så sitter mye hjemme og tenker mens jeg venter ... og venter .,,, og venter ... jeg også ;)

Er utrolig lei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...