Gå til innhold

Sette opp sengen snart..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når satt dere opp sengen til baby`en?

Tidlig i uke 36..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er sengen til den lille oppe , jeg er i uke 35 å den har stått oppe i ca en man nå men jeg har ikke lagt på senge tøy da:) viet ikke hva som er fort

tidlig men babyn kan jo komme før tiden også da

Skrevet

Jeg har hvertfall fått den båret opp fra kjelleren....men den står umontert i gangen :) Jeg er snart i uke 39. Dette er nummer 3, da, så jeg merker at jeg tar ting litt mer på sparket denne gangen. Med nummer 1 så redde jeg opp sengen så tidlig at jeg måtte ta av sengetøyet igjen og vaske før fødselen. Er så koselig å få i hus litt babyting :)

Tenkte kanskje jeg skulle begynne å forberede fødebagen en av dagene nå....

Skrevet

Gjorde det igår. Har 12 dager igjen. Dette er 2.mann, og jeg tar det mye mer med ro denne gangen.

Skrevet

Hehe her har den staatt oppe i 2 uker allerede:) og jeg er bare 29 uker i dag... Men den blir brukt til lagringsplass for babyklaer og utstyr enn saa lenge. VI kjoepte en stokke seng brukt saa vi den kom uten eske og da var et bedre aa sette den opp enn aa ha den i smaadeler i svarte soeppelsekker staaende.. Er 1.gangs saa jeg er nok litt utaalmodig med aa faa opp ting ogsaa. Eller vi mangler jo fortsatt masse saa jeg er vel ikke saa ille.. Mangler vogn, bilsete, komode blandt annet saa jeg har jo faktisk besinnet meg litt..

Skrevet

Det er noen uker siden sengen ble satt opp her. Ikke fullt så lenge siden den ble ferdig redd opp, men vi har et stort stretchlaken over den frem til ungen kommer. Så samler det seg ikke støv på det.. Er i uke 36 nå.

Skrevet

5 uker igjen til termin og ikke fått sengen i hus....har en kurv, men ikke lagt på sengklær enda....gjør det sikkert 2 uker før termin med tanke på at de 2 andre kom før termin. Men er jo ingen problem å reie opp den etter man kommer hjem heller...går jo kjapt det ; )

Skrevet

Satt den opp me en gang vi kjøpte den (rundt uke 30), men har brukt den som oppevaring til kle som ikkje er vaska osv.. Redde den opp sist veke, er 34+1 idag, så er kanskje litt tidlig.. Men har et laken øve sånn at det ikkje samler seg støv :))

Skrevet

Jeg er førstegangs og satte opp senga for et par uker siden. Er 36+2 i dag. Har ikke lagt på sengetøy, for den blir foreløpig brukt som oppbevaringsplass enda. Jeg legger på sengetøy når vi kommer hjem fra sykehuset jeg.

Skrevet

Jeg venter på at mannen skal få ræva i gir og male senga som vi har fått. Er 34+5 nå, så stresser vel egentlig ikke, men lurer litt på når han har tenkt å begynne :P Dessuten gleder jeg meg sånn til å re opp sengen og drømme meg litt bort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...