Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Har ikke peiling,er sånn hos meg og,så det ser ut som jeg sitter oppe hele natta og blogger
Uro4 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 hehe..ja ikke sant. Har nok noe med tidssoner å gjøre...men, aner ikke hvordan man retter opp i det
Gjest Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Nå fant jeg utav det. Når du skal skrive nytt innlegg,så trykk på alternativer for innlegg,det står nede under boksen du skriver inni. Da kommer klokkeslettet opp
Uro4 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2009 fikk du det til? skreiv et annet klokkeslett enn det som stod der, men når jeg publiserte kom det samme "feile" klokkeslettet opp..
Uro4 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2009 Nå fikk jeg det til... Måtte bruke kolon og ikke punktum imellom....
~**nuttis**~ Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Gå på Instilling Still inn tids stempelformatet du vil ha Tidssone( Velg GMT+00:00 Danmarkshavn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå