Gå til innhold

hvordan fikse eikebordet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

KJøpte et supert stort spisebord i eik, veldig fornøyd med det. Men nå begynner det å bli litt matt på overflaten. hvordan fikser man sånt igjen?

oljer det??i tilfelle hva slags olje? eller grønnsåpebad?? husmora her i huset husker ikke..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med vaselinolje. Bruker det på ett gammelt eikeskap her med godt resultat.

Skrevet

Vi har et olja eikebord, og i starte olja vi det 1 gang i mnd. Nå gjør vi det ca 1 gang i året, og tar da kjøkkenbenken i samme raid. Anbefaler en god olje, med skrukork slik den holder lenge, kjølt hos en fagforhandler. Stor forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...