heleneogde2gutta Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 KJøpte et supert stort spisebord i eik, veldig fornøyd med det. Men nå begynner det å bli litt matt på overflaten. hvordan fikser man sånt igjen? oljer det??i tilfelle hva slags olje? eller grønnsåpebad?? husmora her i huset husker ikke..
prekæs Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Prøv med vaselinolje. Bruker det på ett gammelt eikeskap her med godt resultat.
erteposen + 4 Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Vi har et olja eikebord, og i starte olja vi det 1 gang i mnd. Nå gjør vi det ca 1 gang i året, og tar da kjøkkenbenken i samme raid. Anbefaler en god olje, med skrukork slik den holder lenge, kjølt hos en fagforhandler. Stor forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå